آغاز دور پنجم تمرینات تیم‌ملی فوتبال در پک

دور پنجم تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان منتخب داخلی و برخی لژیونرها زیر نظر کارلوس کی‌روش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور پنجم تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور بازیکنان منتخب داخلی و برخی از لژیونرهای شاغل در کشور قطر (۱۶ ملی‌پوش) آغاز شده است.

بازیکنان پس از دقایقی با حضور در مجموعه تمرینی پِک تمرین آغازین خود را زیر نظر مربیان تیم‌ملی انجام دادند. ابوالفضل جلالی با نظر کادر تیم‌ملی به‌دلیل کسالت در اردوی تیم ملی به استراحت پرداخت و ۱۵ بازیکن دیگر تمرین خود را برگزار کردند.

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ۱۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم‌ملی حاضر شدند.

کارلوس کی‌روش در این اردو اسامی بازیکنانی همچون محمد محبی را که در ابتدای فصل جاری لیگ‌برتر از سانتاکلارا پرتغال به استقلال پیوست به‌طور کامل خط زده تا دیگر شانسی برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نداشته باشند.

همچنین مهدی مهدی‌پور که نقش ویژه‌ای در قهرمانی فصل گذشته استقلال در لیگ‌برتر و سوپرجام امسال داشت نیز در لیست نهایی کی‌روش از بین بازیکنان داخلی به چشم نمی‌خورد.

کد خبر 617113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.