طرح‌های مرتبط با «یزد حسینیه ایران» ساختارمند باشد

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به لزوم ساختارمند بودن طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با «یزد حسینیه ایران»، گفت: این طرح‌ها باید در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی پیش از ظهر امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در نشست کمیته «یزد حسینیه ایران» که در دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بحث حسینیه ایران موضوعی است که تمام بخش‌ها را درگیر می‌کند و طرح‌ها باید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.

وی افزود: تمام برنامه‌هایی که با موضوع یزد حسینیه ایران برگزار می‌شود، ساختارمند است و به صورت هماهنگ  میان تمام ادارات برگزار می‌شود و زمینه ماندگاری آن نیز به وجود می‌آید.

شهردار شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: بخشی از این برنامه‌ها مربوط به شهرداری و شورای اسلامی شهر است که با هماهنگی میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.

محی‌الدینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری یزد در حال تدوین و بسته شدن است، گفت: طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرای مرتبط با شهرداری در بحث حسینیه ایران بررسی و در صورت اجرایی بودن تصویب می‌شود تا در برنامه‌های سال آینده لحاظ شود.

کد خبر 617109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.