بهره‌برداری از نخستین باغ تالار ویژه ازدواج آسان در قشم

رئیس شورای اسلامی شهر قشم از بهره‌برداری نخستین باغ‌تالار این شهر برای استفاده جوانان و متقاضیان طرح ازدواج آسان در این جزیره خبر داد.

به گزارش ایمنا، حبیب بازماندگان‌قشمی با تاکید بر برگزاری ازدواج آسان و بدون گناه بین زوج‌های جوان، اظهار کرد: با برگزاری ازدواج آسان برای جوانان باید به آنان درس بی گناهی و شیوه زندگی آسان را بیاموزیم.

وی رونق فرهنگی در سطح جامعه و شهرستان مرزی قشم با محوریت‌دین پروری به خصوص در بین جوانان را از جمله برنامه‌های هدفمند شورای اسلامی شهر و شهرداری قشم عنوان کرد و افزود: بهترین ازدواج‌ها را آسان‌ترین آنها است، زیرا ازدواج‌هایی که با تشریفات برگزار می‌شود، تضمینی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: جوانان هر چه قدر در ازدواج حواشی را کم و به بطن ازدواج توجه کنند پیوندی آسمانی و معنوی خواهند داشت.

وی ترویج سنت حسنه ازدواج و کاهش هزینه‌های اولیه آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان را از مهمترین اهداف این اقدام برشمرد و گفت: تمام شهروندان قشم به ویژه جوانان با اولویت اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار می‌توانند از این فضا بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با اشاره به بهره‌برداری از نخستین باغ تالار ویژه ازدواج آسان در قشم، گفت: این باغ تالار در بیش از چهار هزار مترمربع با هدف گسترش سنت حسنه ازدواج آسان برای جوانان ساخته شده است.

وی ادامه داد: فضای باغ تالار شهر قشم پیش از این در اختیار شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر قرار داشت که با انتقال این دو نهاد به ساختمان جدید و با صرف یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه، به فرصت مناسبی در زمینه برپایی آئین‌های مختلف به ویژه ازدواج آسان جوانان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 617104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.