ناپولی به دنبال انتقال جوردی آلبا به ایتالیا

باشگاه بارسلونا به دنبال کاهش دستمزدها مایل است اجازه جدایی رایگان مدافع خود را بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه ناپولی به دنبال مدافع چپ تیم بارسلونا، جوردی آلبا است که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به احتمال زیاد از بارسلونا جدا می‌شود.

مدافع کناری ۳۳ ساله اسپانیایی در این فصل تلاش زیادی کرد تا بتواند نظر ژاوی را به خود جلب کند و به ترکیب اصلی تیمش راه یابد. با این حال سرمربی اسپانیایی اعتقادی به هم‌بازی سابقش ندارد و بعید است که جایگاه خاصی را بتوان برای جوردی آلبا در بارسلون تصور کرد.

جوردی آلبا در این فصل در ۱۰ بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. در واقع مجموع دقایقی که او برای تیمش در این فصل بازی کرده به عدد ۶۴۸ می‌رسد. آلبا یکی از پردرآمدترین بازیکنان بارسلونا است و خروجش از تیم می‌تواند از لحاظ مالی مزایای زیادی برای کاتالان‌ها داشته باشد. باشگاه بارسلونا مدت زیادی است که تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها به کار گرفته و حتی قید چند بازیکن باسابقه خود را نیز زده است. به تازگی جرارد پیکه نیز اعلام کرده بود که می‌خواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و طلب باقیمانده از دستمزدش را به بارسا بخشیده است.

باشگاه ناپولی علاقه‌مند است آلبا را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. پیش بینی می‌شود که انتقال آلبا به ناپولی به صورت آزاد انجام شود. همچنین باشگاه بارسلونا نیز مایل است به بازیکنش اجازه دهد که به صورت رایگان اسپانیا را ترک کند تا مقداری از هزینه‌های خود را کاهش دهد.

آلبا در فصلی که ناپولی برای اسکودتو و احتمالاً لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد، یک ستاره باتجربه خواهد بود که می‌تواند به تیم لوچیانو اسپالتی کمک زیادی کند. باشگاه ناپولی گزینه‌های دیگری را برای تقویت خط دفاعی خود در نظر دارد اما جذب مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا احتمالاً منطقی‌ترین گزینه برای تیم ایتالیایی باشد.

کد خبر 617059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.