کیه‌زا معمار خرابه یوونتوس در فصل جاری

بازگشت ستاره جوان ایتالیایی، بهتر خبر برای هواداران و البته سرمربی یوونتوس در مقطع کنونی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس در این فصل تحت هدایت «ماسیمیلیانو آلگری» روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد و در تمام رقابت‌ها ناامیدکننده عمل کرده است.

بازگشت فدریکو کیه‌زا، همان چیزی است که می‌تواند یووه و هوادارانش را دوباره امیدوار کند. وینگر ۲۵ ساله ایتالیایی که پس از پارگی رباط صلیبی در دیدار مقابل رم در ژانویه، حدود ۱۱ ماه از میادین دور بود، مجبور شد فاجعه مقدماتی جام جهانی ایتالیا و شروع ضعیف یوونتوس در فصل را از خانه تماشا کند، اما اکنون در نهایت آماده بازگشت به میادین است.

کیه‌زا ۱۶ دقیقه در شب باخت یوونتوس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و امیدوار است که در دربی ایتالیا مقابل اینتر نیز زمان کافی برای حضور در زمین بازی را داشته باشد، البته که او باید به مرور خود را برای بازی کردن آماده و عضلاتش را تقویت کند.

وینگر ایتالیایی، بازیکنی تأثیرگذار در خط حمله تیم تورین است و آلگری او را به عنوان شخصیت اصلی تیمش می‌شناسد. نبود فدریکو به برنامه‌های آلگری لطمه زیادی زد و حال با برگشتن او، اوضاع می‌تواند بهتر شود. در فصل گذشته، کیه‌زا به‌طورمتوسط ۴.۲۷ شوت در هر مسابقه زد. در هر ۹۰ دقیقه، ۲.۱۹ دریبل موفق و ۲.۸۱ پاس خطرناک به ثبت رساند. این آمارها نشان می‌دهد که بازیکن جوان یوونتوس تا چه حد در برنامه‌های تهاجمی تیم اثرگذار است.

تیم آلگری در این فصل به طرز باورنکردنی منفعل بوده اما بازگشت کیه‌زا معادلات را تغییر خواهد داد. او با نمایش‌های درخشانی در یورو نشان داد که تا چه حد می‌تواند به تیمش برای رسیدن به مقاطع بالا کمک کند. بودن کیه‌زا در یووه، بدون شک برگ برنده آلگری خواهد بود و سرمربی بانوی پیر امیدوار است هر چه سریع‌تر بتواند از حضور ستاره جوان خود در ترکیب اصلی بهره ببرد.

کد خبر 617018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.