لایحه صدور مجوز برای احداث فضای سبز در اردبیل تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه صدور مجوز احداث فضای سبز بیش از پنج هکتار در محله اطراف بهشت زهرا (س) تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، لایحه صدور مجوز احداث فضای سبز بیش از پنج هکتار در محله اطراف بهشت زهرا (س) تصویب شد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته مصوباتی در راستای توسعه و آبادانی شهر داشته است، گفت: از اصلی‌ترین این مصوبات، تصویب راه‌اندازی مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر با هدف به‌روزرسانی و دانش‌محور شدن تصمیمات شورای ششم بود که با حداکثر آرا این لایحه تصویب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه در جلسه رسمی هفته دوم مهرماه نیز مجوز استفاده از تعدادی دستگاه بازی مدرن ویژه کودکان معلول در شورابیل توسط شورای اسلامی شهر صادر شد، افزود: خرید به‌موقع نمک غیرخوراکی برای مصرف زمستانی، خرید ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روبی و همچنین تاکید بر تعمیر و به‌روز کردن نردبان ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر در مهرماه بوده است.

وی تصریح کرد: در مورد خرید و تهیه مصالح کوهی آهکی کارخانه آسفالت شهرداری که نیاز به تغییرات اساسی داشت، تصمیماتی گرفته شد که نیاز بود این موضوع از انحصاری بودن خارج شود.

صفری با بیان اینکه در راستای تأمین مصالح شهرداری مصوب شد که هرگونه خرید مصالح باید مطابق قانون انجام شود، اضافه کرد: پیشنهادهای شهرداری در این لایحه به تصویب نرسید. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تحقق درآمد شهرداری نیز به اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد بعد از پل شهید سلیمانی، پل قدس  به‌صورت رسمی طی مراسمی افتتاح شود.

وی گفت: اتمام پل نیایش نیز جزو اولویت‌های شورای اسلامی شهر است که پس از این پروژه، احداث پل بسیج و تکمیل کمربندی و بزرگراه بسیج بعد از سه دهه حائز اهمیت است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به تملک زمین‌های حریم پل آقاباقر افزود: با توجه به اینکه توسعه فضای سبز از اولویت‌های شورای دوره ششم است، در جلسه رسمی پنجم آبان مجوز خرید زمین به مساحت بیش از پنج هزار مترمربع برای ایجاد فضای سبز و پارک در محله روبه‌روی بهشت زهرا تصویب شد.

کد خبر 617014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.