ناوگان حمل‌ونقل عمومی چادگان نیازمند توسعه است

شهردار چادگان گفت: تقویت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری مطالبه جدی شهروندان چادگانی است.

محمد عرب‌چادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا توسعه حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری را از دغدغه‌ها و نیازهای شهروندان چادگان دانست و اظهار کرد: ساماندهی حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری در دستور کار قرار گرفته است تا با بهسازی ناوگان تاکسیرانی و افزایش دو دستگاه اتوبوس جابه‌جایی مردم با ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شود.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر و پراکندگی اندکی که بین بخش‌های مختلف، محل‌های ارائه خدمات و مجتمع ویلایی وجود دارد، توسعه حمل‌ونقل عمومی ضرورت دارد.

شهردار چادگان با اشاره به رفت و آمد مردم این شهرستان به مرکز استان، خاطرنشان کرد: حمل‌ونقل عمومی بین شهری خوبی نداریم و در اکنون تنها یک شرکت با تعدادی ناوگان فرسوده در این حوزه فعالیت می‌کند و تقویت حمل‌ونقل برون شهری لازم و جزو مطالبات شهروندان است.

عرب‌چادگانی با بیان اینکه احداث ترمینال در شهرهای کوچک جزو وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، گفت: شهرداری برای رفع نیاز شهروندان، آمادگی احداث ترمینال و بهبود شرایط حمل‌ونقل عمومی درون‌استانی را با جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد شرکت‌های توانمند در این عرصه دارد.

وی افزود: با اختصاص زمین به شهرداری و حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این بخش، مدیریت شهری آمادگی احداث ترمینال بین شهری را دارد.

کد خبر 617006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.