همکاری شیائومی با سونی برای ارتقای دوربین Xiaomi 13 pro

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی برای ارتقای دوربین Xiaomi 13 Pro با سونی همکاری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که تا چند ماه دیگر سری شیائومی ۱۳ رونمایی می‌شود تا پیش از آن اطلاعات مختلفی درباره سری بعدی پرچم‌داران شیائومی منتشر می‌شود. طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی بار دیگر در پرچم‌دار آینده خود با لایکا همکاری خواهد کرد. گفته می‌شود که شیائومی ۱۳ پرو در پنل پشتی از چینش دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این بار گوشی جدید شیائومی ممکن است به حسگر IMX989 ارتقا پیدا کند که پیش از این در شیائومی 12S اولترا انحصاری چین شاهد آن بودیم. شیائومی برای توسعه این حسگر با شرکت سونی همکاری می‌کند. هدف آن ارائه جذب نور بهتر، فوکوس سریع‌تر و قابلیت‌های محدوده دینامیکی بهبودیافته است. به نظر می‌رسد که این حسگر می‌تواند ۷۶ درصد نور بیشتری را نسبت به حسگر آیفون ۱۳ پرو مکس جذب کند.

از سوی دیگر، شیائومی ۱۳ پرو می‌تواند بیشتر مشخصات مشابه مدل قبلی خود، یعنی شیائومی ۱۲ پرو را حفظ کند؛ از همان صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی LTPO، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی با باتری کمی بزرگ‌تر ۴ هزار و ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد. تغییر آشکار گوشی جدید، تراشه معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 2 است.

کد خبر 616945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.