جمهوری اسلامی حکومت قوی و مقتدر است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:امروز جمهوری اسلامی یک حکومت قوی و مقتدر است و حرکات دشمن کوچک‌ترین ضربه‌ای به ریشه تنومند انقلاب نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز_ جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ و با تسلیت به هموطنان در شیراز اظهار کرد: این ترورها یادآور ترورهای کور در اوایل انقلاب اسلامی است که انقلاب ریشه محکمی نداشت، اما امروز جمهوری اسلامی ایران یک حکومت توانمند، قوی و مقتدر است و این حرکات دشمن کوچک‌ترین ضربه ای به ریشه تنومند انقلاب نخواهد زد.

وی با بیان اینکه در تصویب تمام لایحه‌ها تامین منافع شهر و شهروندی در نظر گرفته می‌شود، ادامه داد: با توجه به ضرورت اجرای طرح بازگشایی در معابر شهر اردبیل به‌ویژه معابر هسته مرکزی شهر، اعضای شورای شهر نسبت به اخذ مجوز برای تملک املاک واقع در طرح توجه ویژه‌ای دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: امروز نیز در جلسه ای مشترک با استاندار اردبیل طرح تفصیلی شهر اردبیل بررسی شده و توسعه بازار، ساماندهی اطراف بقعه تاریخی شیخ صفی و آخرین وضعیت برج دوقلو مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نتیجه این جلسه نیز برای اعضای شورا گزارش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولین لایحه که در خصوص درخواست مجوز توافق با صاحبان یک قطعه زمین به مساحت پنج هزار و ۲۶۴ متر مربع روبه‌روی بهشت زهرا (س) باکاربری فضای سبز بود با حداکثر رای تصویب شد.

حمایت از سرمایه‌گذاران اهمیت دارد

زهرا قدیمی نیز در این جلسه با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به‌ویژه طرح های مشارکتی مورد تاکید است، افزود: از شهرداری اردبیل درخواست می‌کنم تمامی تمدید قراردادهای سرمایه‌گذارانی که در دوران کرونا متضرر شده‌اند را یک‌جا برای شورای شهر جهت اخذ مجوز ارسال کند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات جلسه ۴۷ شورای شهر که به هیات تطبیق فرمانداری ارسال شده بود قرائت شد و مصوبه های رد شده که نیاز به اصرار و بررسی دوباره توسط هیات تطبیق داشت مورد رای‌گیری قرار گرفت.

کد خبر 616922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.