خبر خوب پپ گواردیولا برای هواداران منچسترسیتی!

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد مصدومیت ارلینگ هالند به پایان رسیده و احتمالا مقابل فولام به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا می‌گوید ارلینگ هالند پس از غیبتش که به دلیل مصدومیت انجام شده است، "شرایط بهتری دارد" و منچسترسیتی آماده استقبال از بازگشت او است.

این مهاجم نروژی پس از اینکه در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقاب بوروسیا دورتموند، مصدوم شد، در دو بازی آخر سیتی، مقابل لستر و سویا، حضور نداشت. این بازیکن ۲۲ ساله که در این فصل ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است، اکنون تلاش می‌کند تا در دیدار شنبه برابر فولام در لیگ برتر شرکت کند، اگرچه هنوز مشخص نشده است که او چند دقیقه بازی خواهد کرد.

گواردیولا درمورد هالند به خبرنگاران گفت: "او خیلی بهتر است. من تصمیم خواهم گرفت که فردا بازی کند یا خیر. بازگشت ارلینگ، خبر خوبی برای ما است.

نمایش‌های هالند در این فصل برای سیتی هیجان‌انگیز بوده است، اما جولیان آلوارز هم خلاء هالند را به خوبی پر کرد و اگر هالند همچنان نتواند بازی کند، آلوارز دوباره جانشین او خواهد شد. سرمربی سیتی در مورد این ستاره ۲۲ ساله آرژانتینی اضافه کرد: "او خیلی جوان است، در این سن، شما می توانید هر روز بازی کنید."

منچسترسیتی در ۱۰ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر، پیروز شده است و در هر بازی حداقل ۳ بار (در مجموع ۴۳ گل) بار گلزنی کرده است. آنها می توانند نخستین تیمی باشند که بیش از ۱۰ بازی خانگی متوالی را از آن زمان که استون ویلا بین دسامبر ۱۹۳۰ و سپتامبر ۱۹۳۱ (۱۳ دیدار پیاپی) را برد، می‌برند.

کد خبر 616871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.