عصبانیت کلوپ از برگزاری جام‌ جهانی قطر!

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در این موقع از سال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره فشارهایی که مربیان و بازیکنان با آن روبه‌رو هستند، مورد سوال قرار گرفت زیرا مصدومیت در این مرحله، احتمالاً شانس آن‌ها را برای حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال از بین می‌برد.

بازیکنانی مانند پل پوگبا، انگولو کانته، تیمو ورنر و دیگو ژوتا قبلاً به دلیل مصدومیت از حضور در جام جهانی محروم شده‌اند، درحالی‌که افراد دیگری مانند سون هیونگ مین، روملو لوکاکو، رافائل واران، بن چیلول و ریس جیمز هنوز مشخص نیست که به قطر می‌رسند یا خیر.

کلوپ گفت: «از این موضوع متنفرم! این مشکلات خیلی واضح بود و هیچ‌کس در آستانه جام جهانی، یک بار هم به آن اشاره نکرد و حالا به‌طورناگهانی بازیکنان مصدوم می‌شوند و پزشکان می گویید او نمی تواند در جام جهانی بازی کند. این وضعیت، برای بازیکنانی که در اواخر فصل مصدوم می‌شوند و جام جهانی را از دست می دهند، چیز جدیدی نیست. پس از یک فصل طولانی، این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد اما اکنون شروع جام جهانی یک هفته پس از آخرین بازی در رده باشگاهی، خطر بزرگتری است.

هیچ‌کس به ما و نحوه برخورد ما با این موضوع اهمیت نمی دهد. شما (خبرنگاران) اکنون این سوال را از من بپرسید. به نظر شما باید چه کار کنم؟ باید قبل از ساوتهمپتون یا دربی از بازیکنان بپرسم که آیا واقعاً می‌خواهید در این مسابقه، بازی کنید؟ همه ما در این خصوص مقصریم و آن‌ها (فیفا) بیشتر از من مقصر هستند، چراکه اجازه دادند این اتفاق بیفتد. ما و بازیکنانی که مصدوم می‌شوند و نمی توانند بازی کنند، باید با آن کنار بیاییم. این یک فاجعه است، اما چگونه می توانیم این موضوع را حل کنیم؟»

دو هفته از بازی‌های لیگ برتر تا شروع جام جهانی و مجموعه‌ای از بازی‌های میان هفته در جام کارابائو (جام اتحادیه انگلیس) باقی مانده است. بازی افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور، بیستم نوامبر _بیست‌ونهم آبان‌ماه_ برگزار می‌شود.

قرمزها روز یکشنبه در لیگ برتر به مصاف تاتنهام می روند و روز چهارشنبه در جام اتحادیه، میزبان اورتون هستند. آن‌ها قبل از جام‌جهانی با یک بازی خانگی هم در مقابل ساوتهمپتون روز _شنبه دوازدهم نوامبر_ برگزار می‌کنند.

کد خبر 616869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.