خروش مردم تیران علیه استکبار جهانی

شهروندان تیرانی خروش استکبارستیزی و استقلال‌طلبی خود را در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حال و هوای سیزدهم آبان‌ماه در تیران سراسر معرفت شناختی و آزادی خواهی بود و همه در برابر ظلم جهانی ایستادند.

دنیای غرب با وجود تلاش های رسانه ای و فریبکاری در تحقق اهداف خود موفق نبود و سرانجام ناامید خواهد شد.شهروندان و دانش آموزان‌با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام انزجار خود را رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی اعلام کردند.

تحول آینده کشور با پیشرفت دانش آموزان

شهردار تیران به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، آینده را سراسر امید و پیشرفت توصیف کرد. حسن حجتی افزود: آینده کشور با پیشرفت دانش‌آموزان و دانشجویان متحول و استکبار جهانی از همین موضوع هراسان است.

وی ادامه داد: وحشت دشمن از پیشرفت ایران به واسطه نسل جدید باعث شد تا واقعیت های نظام را انکار و با امپرتوری رسانه ای در جنگ ترکیبی اهداف خود برای براندازی را دنبال کند.

شهردار تیران با بیان اینکه تمام نوجوانان و جوانان کشورمان با عشق به میهن همواره مدافع ارزش ها هستند، تصریح کرد: هیچ گاه نظام سلطه را نپذیرفته و در برابر زیاده‌خواهی دشمن می ایستند.

وی اضافه کرد: نسل جدید با تحصیل و دستیابی به جایگاه های مهم علمی و با نوآوری ادامه دهند راه شهدا و ایثارگران خواهند بود.

کد خبر 616849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.