فریاد "مرگ بر آمریکا"، نماد بیزاری جمهوری اسلامی ایران از آمریکا است

امام‌ جمعه خمینی‌شهر گفت: سیزدهم آبان‌ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند و بدانند دولت آمریکا چه ظلم‌هایی علیه مردم ایران روا داشته و فریاد مرگ بر آمریکا، نماد بیزاری جمهوری اسلامی ایران از آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حاج سیدحسین محمودآبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و همزمان با روز سیزدهم آبان‌ماه، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه عین تقوی و دیانت است.

وی با اشاره به وقایع صدر اسلام که دشمنی کفار با پیامبر بسیار زیاد بود، افزود: کفار مسلمانان را سه سال در شعب ابیطالب با بدترین تحریم‌های اقتصادی و فرهنگی مورد آزار و اذیت قرار دادند تا جایی که نرسیدن سخنان حضرت محمد(ص) به مردم جامعه آن زمان را در راس کارهای خود قرار دادند، غافل از اینکه سخن حق سراسر برهان است.

امام‌ جمعه خمینی‌شهر به اقدامات کفار علیه مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی علیه توحید، پیامبر و حق همیشه وجود داشته و خداوند خواستار مرگ این دسته در قرآن شده‌ است؛ مقاومت در طول تاریخ همیشه نتیجه داده و به دنبال استقامت، پیروزی بشارت داده شده است.

حجت‌الاسلام محمودآبادی تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند و بدانند دولت آمریکا چه ظلم‌هایی علیه مردم ایران روا داشته و فریاد مرگ بر آمریکا، نماد بیزاری جمهوری اسلامی ایران با خواسته های نا به جای آمریکا است.

وی تاکید کرد: دشمنی آمریکا با کشور ایران موجب قوی تر شدن ملت و کشور شده و فریاد مرگ بر آمریکا اثرات خود را خواهد گذاشت و موجب بیداری ملت‌ها می‌شود.

امام جمعه خمینی شهر ادامه داد: این روزها شاهد مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشورهای اروپایی هستیم تا جایی که دولت آنها تدبیر کرده است تا مردم برای مقابله با سرما به مناطق گرمسیر مهاجرت کنند.

حجت الاسلام محمودآبادی به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: قدرت ایران اسلامی به جایی رسیده که در کنار مناطق اسرائیلی اسکان کرده است و اجازه تکان خوردن به اسرائیل را نمی‌دهد.

وی از وفات حضرت معصومه سلام الله علیها سخن گفت و افزود: از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این بانوی کریمه، شفاعت است و امید که شیعیان مورد شفاعت این بانوی گرانقدر قرار بگیرند.

کد خبر 616827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.