برچسب قیمت ستاره ناپولی مشخص شد

باشگاه ناپولی هنوز به‌طورقطعی تصمیم نگرفته، اما مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا می‌داند که قیمت بازیکنش در بازار چه‌قدر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، «خویچا کواراتسخلیا» وینگر ناپولی در بازی روز سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد نیز مثل همیشه تاثیرگذار بود و هواداران فوتبال را متوجه سبک بازی خاص خودش کرد.

کواراتسخلیا بازیکن ناپولی، در طول چهار ماهی که در ایتالیا گذرانده چند باشگاه مطرح اروپا را به خود جلب کرده است. لیورپول و چلسی جدیدترین باشگاه هایی هستند که به این بازیکن ۲۱ ساله علاقه نشان داده‌اند. وی در ماه جولای با مبلغ ۱۰ میلیون یورو از دینامو باتومی به ناپولی پیوست.

کواراتسخلیا بازیکنی است که معمولاً در سمت چپ زمین بازی می‌کند و تمایل زیادی به حضور در کنار خط زمین دارد، با این حال توانایی شوتزنی او با هر دو پا باعث شده است تا مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار بگیرد. همچنین این توانایی، به او برای درخشش در لباس ناپولی نیز کمک زیادی کرده است.

قرمزهای آنفیلد از ابراز علاقه به وی دست برنداشته‌اند. درحال‌حاضر لوئیز دیاز در لیورپول نقشی مشابه کواراتسخلیا را دارد اما انتظار می‌رود کلوپ در تابستان آینده در سیستم خود تجدیدنظر کند. از نظر فیزیکی، دیاز قدرتمندتر از کواراتسخلیا است، اما همه چیز به فیزیک بدنی محدود نمی‌شود.

در چلسی، گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید امیدوار است که خط حمله خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند و پس از انتشار عکسی قدیمی از بازیکن ناپولی که در دوران نوجوانی لباس چلسی به تن دارد، برخی پیش‌بینی کردند که وی لندن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

فرم خیره کننده ستاره ناپولی در اروپا و سری آ به تیم اسپالتی کمک کرد تا مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سربلند شود. آن‌ها تنها یک بازی برابر لیورپول را واگذار کردند و در سایر مسابقات شکست‌ناپذیر بودند. از سوی دیگر، ناپولی در سری آ هنوز نباخته و با اختلاف پنج امتیازی در صدر جدول جا خوش کرده است. سهم کواراتسخلیا تا اینجا در این فصل، هشت گل و ۱۱ پاس گل بوده است.

اگر تیم اسپالتی فصل موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذارد، احتمال دارد که ناپولی مصمم به نگه داشتن کواراتسخلیا شود. درحال‌حاضر، مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده که برچسب قیمتی او فعلاً صد میلیون یورو است و باشگاه ناپولی راضی به دریافت کمتر از این مبلغ نخواهد شد، البته همچنان همه چیز به نتیجه های تیم اسپالتی در این فصل بستگی دارد و ناپولی می‌تواند تا مدت ها با خویچا در اروپا بتازد.

کد خبر 616819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.