آرسنال از قحطی گلزنی ژسوس نگران نیست!

ستاره برزیلی تیم آرسنال مدتی است از گلزنی دور بوده است، اما احتمالاً دوباره به روزهای اوج می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گابریل ژسوس اکنون هشت بازی بدون گل را برای آرسنال پشت سر گذاشته است، اما میکل آرتتا نگران فرم مهاجم برزیلی تیم خود نیست.

مهاجم برزیلی تیم آرسنال فصل خود را بسیار خوب آغاز کرد. او شروع بی‌نظیری داشت، اما به مرور عملکرد او ضعیف‌تر شد. با این حال سرمربی آرسنال حمایت خود را از ژسوس اعلام کرد.

مهاجم اهل آمریکایی جنوبی پس از انتقال تابستانی از منچسترسیتی، مسابقات پیش فصل خود را به خوبی پشت سر گذاشت و سپس در ۹ بازی ابتدایی فصل موفق شد پنج گل وارد دروازه حریفان کند. ژسوس در آغاز این فصل توانست کمک زیادی به روند مثبت تیمش کند و توپچی‌ها را به جایی که هستند، برساند.

با این حال پس از نمایش های درخشان، ژسوس بالاخره وارد یک دوره ناامیدکننده شد. او اکنون در هشت مسابقه متوالی موفق به گلزنی نشده است.

آرتتا در پاسخ به سوالی در مورد فرم ژسوس پس پیروزی یک بر صفر مقابل زوریخ گفت: شرایط تغییر می‌کند. ژسوس بالاخره موقعیت‌های خوبی به دست می‌آورد و می‌تواند به تیم کمک بیشتری کند. او کاملاً برای تیم می‌جنگد و عملکردش در هر حرکت و با هر بار لمس توپ باورنکردنی است. تنها کافی است که صبور باشد و بداند که بالاخره فرصت درخشش او فرا می‌رسد.

وی ادامه داد: در گذشته نیز ژسوس این مسائل را تجربه کرده است. جای نگرانی وجود ندارد و تنها کافی است که وظایف خودش را به خوبی انجام دهد. بالا بودن سطح او در زمین مسابقه به بالا ماندن سطح تیم کمک شایانی می‌کند.

آرسنال تمام ۹ بازی خانگی خود را در رقابت‌های این فصل پیروز شده است و بهترین شروع فصلش را از سال ۲۰۰۹ تجربه می‌کند. توپچی‌ها امیدوار هستند زمانی که روز یکشنبه به بازی‌های لیگ بازگردند، شماره ۹ تیمشان باز هم بتواند گل‌زنی کند و در دیدار دربی برابر چلسی، بدرخشد.

کد خبر 616814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.