هری مگوایر، مهاجم جدید منچستریونایتد!

در دقایق پایانی بازی منچستر یونایتد و رئال سوسیداد، هری مگوایر به عنوان مهاجم وارد زمین مسابقه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد از هری مگوایر به عنوان مهاجم مقابل رئال سوسیداد استفاده کرد و برای این کارش توجیهی نیز داشت.

یونایتد در بازی گذشته خود برابر سوسیداد در لیگ اروپا نیاز داشت تا با اختلاف دو گل پیروز میدان شود، به همین دلیل اریک تن هاگ تصمیمی غیرمعمول در جریان مسابقه گرفت و هری مگوایر را به عنوان مهاجم وارد زمین کرد. تصمیمی که البته تاثیر خاصی در روند بازی یونایتد نداشت.

شیاطین سرخ در بازی آخر خود در لیگ اروپا نیاز داشتند برای صدرنشینی با اختلاف دو گل رئال سوسیداد را شکست دهند. در دقیقه ۸۲، مگوایر جایگزین آلخاندرو گارناچو، گلزن تیم شد و به عنوان بازیکن هدف در جست‌وجوی گل دوم بود، با این حال مگوایر به اندازه کافی نتوانست اثرگذار ظاهر شود و عملکرد خوبی در بازی تیمش نداشت.

پس از بازی، سرمربی هلندی در خصوص تصمیم خود، گفت: مگوایر را برای ایجاد نظم در بازی به زمین آوردم، دیگر در نگهداری توپ خوب نبودیم. توپ‌های کمتری را وارد محوطه کردیم و در ۱۰ دقیقه آخر، دوباره توپ را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ایده اصلی این بود که با ورود مگوایر بتوانیم حملات بیشتری روی دروازه حریف انجام دهیم. باید ریسک می‌کردیم.

منچستریونایتد در نهایت به کسب جایگاه دوم گروهش بسنده کرد و برای راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، حتی پس از شکست رئال سوسیداد در روز پنجشنبه، با بازی پلی آف روبه‌رو خواهد شد. تیم تن هاگ اکنون با یکی از هشت تیمی که از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته‌اند، پس از قرعه کشی در دو بازی روبه‌رو می‌شود.

شیاطین سرخ روز یکشنبه نیز در لیگ برتر به مصاف استون ویلا خواهند رفت.

کد خبر 616813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.