برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان در زرند

شهردار زرند گفت: برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان شهر، برگزار می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان در یکی از فضاهای شهر خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این برنامه در تاریخ بیستم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه ایجاد یک روز شاد برای کودکان و نوجوانان به همراه اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی است، افزود: یکی از اهداف این جشنواره فعالیت در خصوص آموزش شهروندی و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

شهردار زرند ضمن قدردانی از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها شاهد افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان شهر باشیم.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه همه باید به پیشرفت مجموعه باشگاه شهرداری کمک کنیم، تاکید کرد: با همدلی، همفکری و همراهی همه اعضای هیئت‌مدیره می‌توان به پیشرفت این باشگاه قدیمی امیدوار بود.

وی با بیان اینکه توجه به پیشکسوتان همواره جزو برنامه‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: سابقه کاری، توانمندی و دلسوزی این افراد خاک‌خورده در ورزش به طورقطع به پیشرفت باشگاه در همه ابعاد و زمینه‌ها کمک خواهد کرد.

شهردار زرند از زحمات بی‌وقفه تمام اعضای هیئت مدیره تقدیر کرد و گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا امسال یک تیم درخور نام زرند را وارد مسابقات استانی کنیم.

ضیاء‌الدینی افزود: تیم شهرداری زرند به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت‌های لیگ برتر استان کرمان، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز  و اردوی سه روزه را در مجموعه ورزشی مس سرچشمه رفسنجان برگزار کرده است.

وی ایجاد یک باشگاه حرفه‌ای با زیرساخت‌های مناسب ورزش را از اهداف این باشگاه دانست و افزود: در این اردو، انجام کارهای بدنی و تکنیکی، مسائل روحی و روانی و ایجاد دوستی و رفاقت بین بازیکنان مورد تاکید است.

کد خبر 616800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.