دانش‌آموزان فرصت رخنه را به دشمنان ندهند

شهردار زرند گفت: دانش‌آموزان با الهام گرفتن از شهیدان، جلوی دشمنان قسم خورده ایران را بگیرند و فرصت رخنه‌ برای ضربه زدن را به آنان ندهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- جمعه سیزدهم آبان‌ماه- در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه ضمن قدردانی از حضور با شکوه شهروندان در راهپیمایی و تسلیت شهادت جمعی از هم‌میهنان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: ملت ایران استوارتر از گذشته، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار داده‌اند.

وی افزود: سیزدهم آبان‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مقاطع مهم و حساس است و این روز باید نمود و جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تاثیرگذاری بر عقاید هم‌میهنان انجام داده‌اند تا آنان را ناامید کنند، اما به لطف خداوند همیشه ناموفق بوده‌اند.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: روز ملی مبارزه با استکبار تنها مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری مراسم این روز احساس مسئولیت کنند.

وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی باید با الهام گرفتن از دانش‌آموزان شهید جلوی دشمنان قسم خورده ایران را بگیرند و فرصت رخنه‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران را به آنان ندهند.

در ادامه عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: سیزدهم آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز میعاد دانش‌آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش‌آموز از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهیدان دفاع مقدس و همه دانش‌آموزانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان‌خواهی به شهادت رسیدند تا ریشه ظلم برچیده شود.

وی ادامه داد: سیزدهم آبان ۱۳۵۸، دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش‌آموزان شهید، انقلابی بزرگ را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند و ما در روز مبارزه با استکبار جهانی، برای رسوا کردن آمریکا و هم پیمانانش بار دیگر با فریادهایمان با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کردیم.

کد خبر 616795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.