ستاره گرجستانی ناپولی زیر ذره‌بین بزرگان لیگ‌برتر!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند و از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه سیزدهم آبان ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* لیورپول و چلسی بر سر جذب خویچا کوارتسلیا ستاره ناپولی رقابت دشواری با هم دارند.

* اریک ماکسیم چوپو موتینگ به لطف فرم خوب خود و وضعیت قراردادش، به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو، می تواند به طرز هیجان انگیزی با منچستریونایتد به لیگ برتر بازگردد.

دیلی میرر:

* تصمیم جرارد پیکه برای بازنشستگی ظاهراً باعث صرفه جویی ۴۶ میلیون پوندی برای بارسلونا خواهد شد. این بازیکن به دلیل زمان کم برای حضور در ترکیب و درگیری با ژاوی، تصمیم به خداحافظی گرفت.

* هکتور بیرین، مدافع راست بارسلونا از باشگاه خواسته است که از صبر آرسنال نسبت به میکل آرتتا برای کسب نتایج خوب، در برخورد با ژاوی الهام بگیرد.

* زلاتان ابراهیموویچ به ارلینگ هالند هشدار داده است که اجازه ندهد "خود" پپ گواردیولا کارش را در منچسترسیتی از مسیر درست خارج کند.

* جورجینیو برنامه‌ای برای پیوستن به بارسلونا به صورت رایگان در تابستان آینده، ندارد و در عوض می‌خواهد قرارداد خود را با چلسی تمدید کند.

* برایتون با فاکوندو بوونانوته ستاره ۱۷ ساله آرژانتینی به توافق رسیده است و او در ژانویه به تیم جدیدش ملحق خواهد شد

سان:

* تیم ملی فوتبال ولز کادر پزشکی خود را به لس آنجلس و شهر نیس فرستاده است تا مطمئن شود گرت بیل و آرون رمزی در بهترین حالت به جام‌جهانی خواهند رسید.

* وستهم، ساوتهمپتون، لستر و برنتفورد در آستانه انتقال احتمالی در ژانویه، تته، وینگر لیون - که به صورت قرضی از شاختار دونتسک است - تحت نظر هستند.

* بن چیلول مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس، در جام جهانی قطر غایب خواهد بود و بخش زیادی از فصل را به دلیل مشکوک بودن به پارگی همسترینگ، از دست خواهد داد.

* طبق گزارش‌ها، رئال مادرید در حال بررسی ارائه یک پیشنهاد هنگفت، برای مویسس کایسدو هافبک برایتون است تا او را به جای لوکا مودریچ به خدمت بگیرد.

تلگراف:

* هیونگ مین سون هافبک کره‌ای تاتنهام، چهار شکستگی در حفره چشم خود داشت و عمل جراحی انجام خواهد داد تا ببیند می‌تواند به جام جهانی برسد یا خیر.

دیلی میل:

* ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا و هلند، در رسانه های اجتماعی به شدت گزارش هایی مبنی بر تاخیر در بازگشت از مصدومیت خود را به منظور اولویت دادن به آمادگی خود برای جام جهانی تکذیب کرد.

* میکل آرتتا می‌خواهد در ژانویه یک بازیکن به تیم آرسنال اضافه شود و گمان می‌رود که یک وینگر اولویت شماره یک باشگاه باشد، فاکوندو تورس از اورلاندو سیتی و میخایلو مودریک از شاختار دونتسک دو هدف احتمالی هستند.

* لستر همچنان امیدوار است که یوری تیلمانز را متقاعد کند تا قرارداد جدیدی امضا کند و به خطر از دست دادن او در یک انتقال آزاد در تابستان آینده، پایان دهد.

* وولوز امیدوار است جولن لوپتگی به طور رسمی در تاریخ سیزدهم نوامبر به عنوان سرمربی جدید این تیم کارش را شروع کند؛ آنها به دنبال نهایی کردن جزئیات انتصاب او هستند.

* کارلوس توز از سمت سرمربیگری در روزاریو سنترال آرژانتین کناره گیری کرد و دلایل سیاسی در جریان انتخابات ریاست این باشگاه را دلایل اصلی جدایی خود عنوان کرد.

دیلی اکسپرس:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که روسای نقل و انتقالات تاتنهام برای جذب روسلان مالینوفسکی، هافبک آتالانتا در ژانویه به توافق رسیده اند.

* منچستریونایتد این شانس را دارد که در ماه ژانویه پیشنهادی برای جذب ژائو فلیکس ارائه دهد، این درحالی است که اتلتیکومادرید اکنون آماده فروش مهاجم ضعیف خود است.

* منچسترسیتی و لیورپول ممکن است این شانس را داشته باشند که ماتئوس نونس، هافبک بازیساز ولوز را با مبلغی ناچیز، به خدمت بگیرند.

سان اسکاتلند:

* ویرجیل فن دایک فاش کرد که زمانی که او برای داندی یونایتد بازی می‌کرد به استعدادیاب‌های سلتیک گفته بود که اندی رابرتسون را به خدمت بگیرند.

کد خبر 616790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.