دوئل کی‌روش و بیرانوند تمامی ندارد!+عکس

در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی ایران در مجموعه پک، شاگردان کی‌روش مشغول فوتبال درون تیمی شدند و در این بین مهار علیرضا بیرانوند توسط سرمربی تیم کشورمان در نوع خود جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس تهران به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش همواره در لیست این سرمربی پرتغالی برای حضور در تورنمنت های مختلف قرار داشته و می‌توان گفت از جمله بازیکنانی است که تقریباً حضور خودش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کرده و باید شاهد درخشش دوباره او در ترکیب تیم کشورمان باشیم.

از ابتدای حضور بازیکنان تیم ملی ایران در مجموعه پک یکی از مواردی که توجه عکاس تیم کشورمان را به خود جلب کرده، دوئل جذاب و دوستانه کارلوس کی‌روش و علیرضا بیرانوند است.

روز گذشته بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را در زمین چمن مجموعه پک دنبال کردند و در این بین سرمربی کشورمان با علیرضا بیرانوند برای مدتی به عنوان حریف تمرینی برابر یکدیگر ایستادند و به نظر می‌رسد در بازی درون تیمی، کی‌روش مسئول مهار کردن گلر شماره یک تیم ملی ایران بوده است و با این تفاسیر باید تا زمانی که بازیکنان در اردوی تیم ملی به سر می‌برند شاهد تقابل جذاب این شاگرد و مربی باشیم.

دوئل کی‌روش و بیرانوند تمامی ندارد!+عکس

کد خبر 616751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.