سخت‌کوشی تکواندوکاران ایران به‌رنگ طلا و نقره درآمد

در روز دوم رقابت‌های بین‌المللی تکواندو پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم صاحب نشان طلا و نقره شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارمین دوره رقابت‌های آزاد آسیا با حضور ۵۳۶ شرکت‌کننده از دهم آبان آغاز شده است و تا سیزدهم آبان‌ماه به میزبانی کشور پاکستان در شهر اسلام‌آباد ادامه دارد. در روز دوم این مسابقات تیم اعزامی کشورمان دو نماینده داشت که فرزان عاشورزاده به نشان طلا دست و حسن بشیری نقره گرفت.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در یک گروه پرجمعیت ۴۲ نفره، بعد از یک دور استراحت، برابر محمد هوزیفا از پاکستان ۲ بر صفر پیروز شد و در دور یک‌هشتم نهایی و پیکار با محمد فیضان نماینده دیگر کشور میزبان با همین نتیجه به برتری رسید.

عاشورزاده در دور یک چهارم، احمد فرید سومین نماینده پاکستان را ۲ بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی با برتری ۲ بر صفر مقابل الموالی زکی نماینده مصر راهی فینال شد؛ او در فینال برابر ذکریا قالی از امارات به برتری رسید و طلا را بر گردن آویخت‌.

حسن بشیری در وزن ۸۰- کیلوگرم با حضور ۱۲ شرکت‌کننده دور نخست محمد عبدالله از پاکستان را ۲ بر صفر پشت‌سر گذاشت و برابر عباس محضر دیگر تکواندوکار کشور میزبان نیز ۲ بر یک پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد؛ بشیری در این مرحله حیدر نماینده پاکستان را ۲ بر صفر شکست داد و در فینال برابر علیرضا علیاری نماینده استان البرز نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین _جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ و در روز پایانی مسابقات آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و محمدصادق دهقانی در وزن ۶۸- کیلوگرم با رقبا مبارزه خواهند کرد.

گفتنی است در روز اول رقابت‌ها نیز دانیال بزرگی در وزن ۷۴- کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود.

به گزارش ایمنا، هدایت تیم‌ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی است؛ جلال خدامی به‌عنوان مربی وی را همراهی می‌کند و همچنین تورج خوشروزی نیز سرپرست تیم‌ملی است.

کد خبر 616750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.