دیدار پنهانی ایران - تونس در دوحه!

بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و تونس، طبق درخواست کارلوس کی‌روش، پشت درهای بسته و بدون تماشای حتی یک‌نفر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از انجام بازی تدارکاتی برابر نیکاراگوئه، در آخرین بازی خود پیش از آغاز رسمی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز شانزدهم نوامبر _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه) _در دوحه قطر به‌مصاف تیم‌ملی تونس می‌رود.

در همین راستا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران درخواست ویژه‌ای از مسئولان فدراسیون فوتبال داشته است تا دیدار تیم‌ملی و تونس به‌عنوان آخرین بازی تدارکاتی ایران قبل از جام‌جهانی، پشت درهای بسته برگزار شود.

گفتنی است این موضوع نیز مورد توافق طرف آفریقایی نیز قرار گرفته و آن‌ها نیز از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند. به این ترتیب آخرین دیدار تدارکاتی تیم‌ملی ایران بدون حضور تماشاگران، خبرنگاران و افراد رسانه‌ای برگزار می‌شود و هم‌چنین پخش زنده هم نخواهد داشت.

لازم به ذکر است کارلوس کی‌روش در این مسابقه تمامی بازیکنان ملی‌پوش از جمله لژیونرهای ایران را در اختیار دارد و قرار است تاکتیکش را برای جام جهانی مقابل تیمی سخت‌کوش مثل تونس که خود نیز در جام‌جهانی حضور دارد اجرا کند.

به‌همین دلیل با تاکید ویژه، چنین درخواستی را داشته است تا بازی برابر تونس بدون حضور فردی غیر مسئول برگزار شود و اینگونه سیاستش را از چشم تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا دور نگه دارد.

کد خبر 616746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.