زمان حضور کاروان ایران در دوحه مشخص شد

زمان حضور کاروان تیم‌ملی فوتبال کشورمان در دوحه قطر برای انجام دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا کمتر از ۱۷ روز دیگر رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌طور رسمی در شهر دوحه آغاز خواهد شد و ۳۲ تیم در هشت‌گروه برابر یکدیگر به‌میدان خواهند رفت و برای یک‌ماه شاهد جذاب‌ترین دیدارهای ملی جهان خواهیم بود.

به‌دنبال آن، کاروان تیم‌ملی ایران با درخواست کارلوس کی‌روش قرار است بیست‌ودوم آبان‌ماه به قطر سفر کند. تیم‌ملی ایران با پرواز چارتر صرفاً با حضور بازیکنان، اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات به قطر سفر می‌کند و احتمال حضور «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این پرواز نیز اندک است.

همچنین دو تن از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در این پرواز حضور خواهند داشت، اما سایر مسئولان فدراسیون فوتبال حدود چهار روز قبل از شروع رقابت‌ها به قطر سفر می‌کنند.

گفتنی است کاروان تیم‌ملی فوتبال ایران روز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ ساعت ۱۶:۳۰ تهران را با پرواز اختصاصی به مقصد دوحه ترک می‌کند و آماده در گروه B مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.

در همین راستا لیست‌نهایی تیم‌ملی فوتبال ایران یک‌هفته قبل از مصاف با انگلیس که روز _سی‌ام آبان‌ماه_ برگزار می‌شود، از سوی کارلوس کی‌روش اعلام خواهد شد.

کد خبر 616729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.