دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در مناطق گردشگری مشهد

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مناطق گردشگری شهر دعوت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مرتضی گواهی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بر جذب سرمایه‌گذاران تاکید ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: ما هم به عنوان عضوی از مجموعه مدیریت شهری با توجه به اینکه جایگاه استراتژیکی در حوزه گردشگری داریم، از تمام سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در مناطق گردشگری مشهد دعوت می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به مزیت‌های انرژی خورشیدی، افزود: مجموعه شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد بنا دارد در آغاز فعالیت رسمی خود، برنامه‌های متنوعی را برای توسعه عرصه گردشگری مشهد اجرا کند، در این راستا یکی از این برنامه‌ها بهره‌برداری از انرژی پاک خورشیدی است.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امروز با افزایش آلاینده‌ها در کلان‌شهرها، بیش از گذشته جایگاه انرژی پاک خورشیدی و نیروگاه‌های این‌چنینی در جوامع شهری احساس می‌شود، در این راستا یکی از مواردی که می‌تواند آغاز کننده توسعه صنعت نیروگاه‌های خورشیدی باشد، حوزه گردشگری مشهد است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق ما را یاری کنند.

گواهی تاکید کرد: راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در گذشته برای تولید برق بسیار حائز اهمیت بوده است، اما اکنون می‌توان با استفاده از مناطق بکر گردشگری مشهد، طیف وسیعی از پنل‌ها و نیروگاه‌های خورشیدی را برای استخراج برق به مشهد هدیه کرد.

کد خبر 616698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.