شهرکرد نیاز به چشم‌انداز بلندمدت دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد، گفت: چشم‌انداز بلندمدت شهر در حوزه‌های مختلف باید پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز_ پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره طرح جامع شهر، اظهار کرد: طرح جامع یک ظرفیت برای شهر و شهرداری است و در جلسات باید اعضای شورای اسلامی شهر به صورت تخصصی موارد را پیگیری و مطرح کنند تا بتوان چشم‌انداز دراز مدت شهر در حوزه‌های مختلف را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه کمبودها، ظرفیت‌ها و پیشنهادهای مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف و صاحب‌نظران این حوزه باید جمع‌آوری، بررسی و جهت اعمال در طرح جامع به مسکن و شهرسازی و مشاور طرح اعلام شود، اضافه کرد: لازم است در یک برنامه‌ریزی فشرده نسبت به هم‌اندیشی با مدیران و صاحب‌نظران، به‌خصوص در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی، گردشگری، اقتصاد شهری و خدمات در شورای ششم شهر اقدامات لازم به عمل آید.

داوود نجفی، رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مطالبه به‌حق بانوان و نیاز جدی این قشر و ضرورت ایجاد پارک بانوان در راستای آرامش و امنیت بانوان در ناحیه غرب، اظهار کرد: احداث چنین فضاهایی موجب افزایش نشاط اجتماعی بین بانوان می‌شود.

وی گفت: احداث پارک بانوان باید به‌صورت جدی پیگیری تا هرچه سریعتر شاهد به ثمر نشستن مطالبات به حق بانوان این ناحیه باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: حفظ و ارتقای نشاط و شادابی در بین بانوان و تأثیرات مثبت آن در استحکام بنیان خانواده نیازمند توجه همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی شهر است که شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد نیز در همین راستا باید ساخت پارک ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 616670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.