همه چیز درباره مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

با تمام شدن دیدارهای مرحله گروه، باشگاه های صعود کننده آماده انجام قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، بالاخره تکلیف تیم های صعودکننده به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و ۱۶ تیم برگزیده قرار است در ادامه رقابت ها برای کسب افتخار بزرگ اروپایی برابر یکدیگر قرار بگیرند.

تیم های مطرحی همچون منچستر یونایتد، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، آرسنال و یوونتوس راهی به مرحله حذفی نیافته اند و قطعاً هواداران آنها از شرایط تیم خود بسیار ناامید هستند. با این حال تیم های بزرگ دیگری هستند که موفق شده اند همچنان خود را در بالاترین سطح فوتبال اروپا نگه دارند.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه فوتبال اروپا در نیون سوئیس در روز دوشنبه ۷ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. این قرعه کشی در ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی (CET) برگزار می شود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال نیز روز جمعه ۱۷ مارس ۲۰۲۳ انجام خواهد شد.

بازی های یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بازی های رفت مرحله یک شانزدهم نهایی در تاریخ های چهاردهم، پانزدهم، بیست و یک و بیست و دوم فوریه برگزار خواهد شد و دیدارهای برگشت نیز هفتم و هشتم مارس انجام می شود و یک هفته پس از آن پیگیری خواهد شد.

تیم های آث میلان، بایرن مونیخ، بنفیکا، چلسی، کلوب بروخه، دورتموند، اینتراخت فرانکفورت، اینتر میلان، لیورپول، منچستر سیتی، ناپولی، پاری سن ژرمن، پورتو، رئال مادرید، لایپزیک و تاتنهام به مرحله بعدی صعود کرده اند و پس از انجام قرعه کشی، حریف های خود را می شناسند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۳ در ورزشگاه المپیک آتاتورک در استانبول ترکیه در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار می شود.

کد خبر 616638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.