جلسات کمیته علمی فرونشست‌ها از هفته آینده برگزار می‌شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جلسات کمیته علمی فرونشست‌ها از هفته آینده در شورای عالی استانها برگزار می‌شود، گفت: نمایندگان ۲۲ سازمان و وزارت‌خانه را برای حضور در جلسات فراخوانده‌ایم که تاکنون ۱۲ سازمان نماینده‌های خود را معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرتهران، سیدمحمد آقامیری با اشاره به برگزاری جلسات کمیته علمی فرونشست‌ها در ایام اخیر، اظهارکرد: ما نماینده‌های ۲۲ سازمان و وزارت‌خانه را برای حضور در جلسات فراخواندیم، که تا کنون ۱۲ سازمان نماینده‌های خود را معرفی کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه قرار بر این شده جلسات در شورای عالی استانها از هفته آینده آغاز شود، تصریح کرد: اقدامات در راستای بررسی وضعیت فرونشست‌ها گسترش پیدا کرد و با وجود اینکه پیش‌بینی نکرده بودیم افراد و صاحب‌نظران زیادی در جلساتی که میزبانی شورای شهر برگزار شد، حضور پیدا کردند و گسترش کار مطلوب بود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به نهادهای مربوطه نامه ارسال شده است تا نماینده تام‌الاختیار معرفی کنندکه همین موضوع زمان‌بر بود، ادامه داد: در حال حاضر نیز تعدادی از سازمان‌ها نماینده خود را معرفی نکرده‌اند، این در حالی است که قرار بود تا پایان تابستان لایحه‌ای در خصوص فرونشست‌ها برای ارسال از شورای عالی استان‌ها به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب آماده شود که با توجه به زمان‌بر شدن معرفی نماینده‌ها این لایحه هنوز آماده نشده است.

وی با تأکید براینکه باید تمام دستگاه‌های مربوطه در تدوین این لایحه دخیل باشند، گفت: باید تمام نهادها در جریان امور باشند تا پس از تهیه لایحه، هیچ سازمانی اظهار بی‌اطلاعی نکند و نقطه نظرات نمایندگان این سازمان‌ها در لایحه لحاظ شود.

کد خبر 616629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.