بیوگرافی سمیرا حسن پور در سریال بی همگان + ازدواج، همسر، عکس

سمیرا حسن پور بازیگر فیلم های جیران، دلدادگان، بی همگان، کلوپ همسران، چار دیواری، دلنوازان، پایتخت ۱ و تمشک در ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. وی همسر سامان سالور است.

به گزارش ایمنا، این بازیگر ایرانی به میوه و سبزیجات علاقه مند است به طوری که حجم زیادی از غذای او را تشکیل می‌دهد. چراکه معتقد است سبزیجات برای بدن مفید است و کمک زیادی به تناسب اندام فرد می‌کند. وی در هنگام سرکار خود کشمش و خرما می‌برد. حسن پور اوقات فراغت خود را به کتاب خواندن، فیلم دیدن، نقاشی کشیدن و تمرین موسیقی می‌پردازد.

زندگی شخصی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در شانزدهمین روز از آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. وی به نقاشی و موسیقی علاقه مند است و در نوازندگی پیانو هم مهارت دارد.

تحصیلات سمیرا حسن پور

حسن پور فارغ التحصیل رشته نمایش است.

خانواده سمیرا حسن پور

سمیرا در خانواده‌ای پنج نفره زندگی می‌کند. پدر وی مجسمه ساز است و مادرش خانه دار است. او دو برادر دارد که یکی از آنها مهندس عمران و دیگری مهندس برق است.

فعالیت هنری سمیرا حسن پور

حسن پور از دبیرستان به هنر علاقه مند می‌شود اما سال‌ها بعد توسط بهرام بیضایی به کلاس‌های بازیگری می‌رود تا به طور رسمی و حرفه‌ای این هنر را دنبال کند. وی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۵ توسط بیضایی به نمایش مجلس شبیه دعوت شد. وی در سال ۱۳۸۸ یعنی زمانی که ۲۵ ساله بود به تلویزیون آمد و در سریال چاردیواری مقابل دوربین قرار گرفت. سمیرا حسن پور در نوروز ۹۰ به سریال پایتخت ۱ رفت و عهده دار نقش گلرخ بود. او چهار سال بعد اولین کار سینمایی خود را با فیلم تمشک تجربه کرد. کارگردان، نویسنده و تهیه کننده این فیلم، سامان سالور است. حسن پور در سال ۹۶ توسط منوچهر هادی به سریال دلدادگان دعوت شد. وی در جدیدترین فعالیت خود مقابل دوربین سریال جیران قرار گرفت. حسن پور در این سریال در نقش گلین خاتون، همسر اول ناصرالدین شاه بازی می‌کند.

بیوگرافی سمیرا حسن پور در سریال بی همگان + ازدواج، همسر، عکس

ازدواج سمیرا حسن پور

حسن پور در حال حاضر متاهل است. وی پس از آشنایی با سامان سالور در فیلم تمشک در سال ۱۳۹۵ با هم ازدواج کردند.

همسر سمیرا حسن پور، سامان سالور

سامان سالور در ۲۳ مرداد ۱۳۵۵ در بروجرد متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع لیسانس از دانشگاه سوره است. اولین فیلم سالور، ساکنین سرزمین سکوت در سال ۱۳۸۲ است.

فرزند سمیرا حسن پور

حسن پور در حال حاضر فرزندی ندارد.

فعالیت ورزشی سمیرا حسن پور

حسن پور به دلیل علاقه زیاد به ورزش از زمان کودکی به صورت حرفه‌ای وارد این حرفه شد. وی علاوه بر پینگ پنگ، والیبال، شنا و ایروبیک در رشته دو هم فعالیت دارد و حتی موفق شد مدال کسب کند. سمیرا حسن پور عضویت در تیم والیبال زنان هنرمند را هم در کارنامه خود دارد.

سمیرا حسن پور در سریال بی همگان

سریال بی همگان توسط بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شد. این سریال داستان زندگی جوانی به نام امیرعلی را نشان می‌دهد که در زندان به سر می‌برد و هنگامی که آزاد می‌شود، اتفاقات زیادی بر سر راه او قرار می‌گیرد. سمیرا حسن پور در این سریال در کنار بازیگرانی همچون کمند امیرسلیمانی، محمد صادقی، مهدی سلطانی، میترا رفیع، جلیل فرجاد و علی اوسیوند مقابل دوربین قرار گرفته است. این سریال در حال پخش است و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی سمیرا حسن پور در سریال بی همگان + ازدواج، همسر، عکس

سمیرا حسن پور در سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ توسط حسن فتحی ساخته شد. این سریال تاریخی برای نمایش خانگی ساخته شده است. سریال جیران به دوره تاریخی ناصرالدین شاه می‌پردازد. حسن پور در این سریال نقش همسر اول شاه را بازی می‌کند. وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، غزل شاکری، امیر جعفری، بهرام رادان، مریلا زارعی، رویا تیموریان و مهدی پاکدل به ایفای نقش پرداخته است.

سمیرا حسن پور در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی برای شبکه سوم سیما در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. این سریال داستان دختری به نام فرزانه را در دوران انقلاب نشان می‌دهد که بسیار جاه طلب است و عاشق فردی به نام مالک می‌شود در همین مسیر اتفاقات زیادی برای او می‌افتد. سمیرا حسن پور در این سریال عهده دار نقش مرضیه است.

فیلم‌های سینمایی سمیرا حسن پور

تمشک ۱۳۹۲
سایه‌های موازی ۱۳۹۳
آنها ۱۳۹۵
عاشقت شدم ۱۳۹۵
کلوپ همسران ۱۳۹۷
سه کام حبس ۱۳۹۸
لب خط ۱۳۹۹
نمور ۱۴۰۰

مجموعه‌های تلویزیونی سمیرا حسن پور

دلنوازان ۱۳۸۸
چار دیواری ۱۳۸۸
پایتخت ۱ ۱۳۹۰
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۹۰
هفت سین ۱۳۹۱
دلدادگان ۱۳۹۶
بی همگان ۱۴۰۱

سریال‌های نمایش خانگی سمیرا حسن پور

شب‌های مافیا ۱۳۹۹
جیران ۱۴۰۰
سودا ۱۴۰۰‌
کد خبر 616611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.