آغاز به‌کار کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد از تشکیل اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد، با بیان اینکه در نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد، نقاط قوت و ضعف سال گذشته ستاد با حضور مدیران بررسی شد، اظهار کرد: در حال حاضر موضوعات مرتبط با کشیک‌های نوروزی، فضاسازی محیط شهر و تمهیدات محل‌های اسکان و ترافیک مسافرخانه‌ها و پایانه‌ها در قالب کمیته‌های تشکیل شده زیرمجموعه ستاد نوروزی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کمیته‌های خدمات شهری، زیربنایی و حمل‌ونقل، امور مالی و پشتیبانی، اداری و فناوری، اطلاع رسانی و تبلیغات، امنیتی و حراست، پاسخگویی و فرهنگی و اجتماعی از جمله کمیته‌های ستاد نوروزی به‌شمار می‌آید که هرکدام در زمینه‌های مرتبط با حوزه خود، مسئولیتی را در این ستاد بر عهده دارند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه استان یزد یکی از مقاصد اصلی گردشگران نوروزی در کشور است، ادامه داد: مقرر شد مدیریت بحران و آتش‌نشانی نیز در ایام نوروز آماده‌باش باشند.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد ۱۵ روز یک بار جلسات ستاد نوروزی برگزار شود و جزئیات اقداماتی که در مناطق صورت می‌گیرد در این جلسات ارائه و نقاط قوت و ضعف خدمات انجام شده، در مناطق بررسی و پیگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: ستاد شهروندی سازمان فرهنگی نیز باید به صورت نظرسنجی رضایت شهروندان را از ارائه خدمات شهری بررسی کند تا سیمای بصری شهر بررسی و نواقص تا پایان سال رفع شود.

کد خبر 616601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.