ایفاسرام اردکان ۲ - گیتی‌پسند ۳/ گیتیزن‌ها دست‌پر اردکان را ترک کردند

تیم والیبال گیتی‌پسند هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر را با پیروزی خارج از خانه با نتیجه سه بر دو برابر ایفاسرام اردکان پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال کشور امروز پیگیری شد و در اردکان یزد، ایفاسرام میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود؛ در نهایت شاگردان سعید عقیلی در یک‌بازی جذاب و طولانی، ۳ بر ۲ از سد میزبان خود گذشتند.

گیتی‌پسندی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ در ست‌های اول و دوم پیروز زمین شدند، اما ست‌های سوم و چهارم را با امتیازات ۲۰ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند و امتیاز کامل بازی به‌راحتی از دست شاگردان عقیلی در رفت؛ گیتی‌پسند در ست پایانی اما با نمایشی فوق‌العاده و با امتیاز ۱۵ بر ۱۰ ایفاسرام را شکست دادند و به پیروزی مهم خارج از خانه رسیدند.

یونس حسن‌زاده، محمد ابراهیم‌زاده، وحید پورکاشیان و میثم پارسه به‌ترتیب به عنوان ناظرفنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

گفتنی است پس از چندین هفته بدون‌تماشاگر برگزار شدن بازی‌های لیگ‌برتر، این مسابقه با حضور ۲۵۰ تماشاگر برگزار شد و ۱۳۶ دقیقه به‌طول انجامید، علیرضا مباشری بازیکن تیم ایفاسرام اردکان و سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند کارت‌زرد گرفتند و محمد بربر بازیکن گیتی‌پسند اصفهان از داور کارت‌قرمز دریافت کرد.

کد خبر 616519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.