شرایط دریافت تیک آبی توئیتر چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تیک آبی توئیتر احتمالاً مشروط به تهیه سرویس اشتراکی ۲۰ دلاری می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد ایلان‌ماسک قصد دارد با هدف افزایش درآمد شرکت، هزینه ماهانه سرویس توئیتر را بالا ببرد و درازای افزایش قیمت، مزیت تیک آبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

توئیتر درحال‌حاضر تصمیم دارد هزینه ماهانه سرویس اشتراکی را به ۱۹.۹۹ دلار برساند. با توجه به برنامه‌های فعلی، کاربرانی که اکنون دارای حساب کاربری تائید شده هستند تا ۹۰ روز فرصت دارند سرویس اشتراکی جدید را تهیه کنند در غیر این صورت تیک آبی از حساب آن‌ها گرفته می‎‌شود.

ایلان ماسک ماه‌ها قبل از تصاحب توئیتر به صورت شفاف اعلام کرده بود که قصد دارد نحوه تائید هویت حساب‌های کاربری را اصلاح کند. در چند روز گذشته نیز در تویئتی اعلام کرد که روند اصلاح سیستم تائید هویت آغاز شده است. ایلان ماسک لحظاتی پس از تصاحب توئیتر، تغییر در ساختار این شرکت را شروع کرد و بعضی از مدیران را اخراج کرد.

با توجه به گزارش‌های تائید نشده، ایلان ماسک از مهندسان تسلا به عنوان مشاور استفاده کرده است و قصد دارد در روزهای آینده تعدیل نیرو را آغاز کند. در حال حاضر، تبلیغات اصلی‌ترین منبع درآمد توئیتر است. با این وجود به نظر می‌رسد که ماسک قصد دارد سهم سرویس اشتراکی از درآمدهای این شبکه اجتماعی را بسیار بیشتر کند.

کد خبر 616500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.