۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مبارزه مانوئل نویر با سرطان!

دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ فاش کرده که به دلیل ابتلا به سرطان پوست، تاکنون سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ فاش کرد که از ناحیه صورت، به سرطان پوست مبتلا شده است و به همین دلیل سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

این ملی پوش آلمانی پس از پخش تیزرش که درحال عرضه یک محصول جدید مراقبت از پوست همراه با "آنجلیک کربر" بازیکن تنیس بود، حالا درباره مسائل پزشکی اخیر خود صحبت کرده است.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما هر دوی ما از لحاظ بیماری‌های پوستی، سابقه طولانی داریم. آنجلیک دارای بیماری "هیپرپیگمانتاسیون" ناشی از نور خورشید است، و من هم روی پوست صورتم دچار بیماری سرطان شدم که به اجبار، سه بار آن را عمل کردم. به همین دلیل است که ما توجه ویژه‌ای به بیماری خودمان داشتیم که دیگر در برابر آفتاب قرار نگیریم، این درحالی است که من همیشه خارج از خانه تمرین می‌کنم و همچنین دوست دارم اوقات فراغت خود را در طبیعت بگذرانم.

نویر پس از تساوی با دورتموند در بوندسلیگا که در ابتدای ماه اکتبر برگزار شد، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از میادین دور شد و حالا در آستانه بازگشت به میادین است.

هواداران آلمان می‌ترسیدند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی برای جام جهانی قطر که اواخر همین ماه آغاز می‌شود، غایب باشد، اما یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن تأیید کرده است که او می‌تواند روز شنبه مقابل هرتابرلین بازی کند و مشکلی هم برای حضور در قطر ندارد.

کد خبر 616491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.