ملوان ۳ _ فولاد یک/ فرار قوهای‌سپید از منطقه ممنوعه!

در چارچوب بازی معوقه هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران، ملوان بندرانزلی به پیروزی سه بر یک برابر فولاد خوزستان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان قرار بود روز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران در چارچوب هفته ششم لیگ‌برتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند و حتی گفته شده بود این دیدار با حضور صددرصدی تماشاگران برگزار خواهد شد. اما نماینده سازمان‌لیگ فدراسیون فوتبال در تصمیمی عجیب ساعت ۱۵ عصر (چهار ساعت پیش از آغاز بازی) درحالی که هوا و زمین بازی طبق تصاویر موجود کاملاً شرایط برگزاری مسابقه را داشت، بدون حضور نماینده برگزاری هیئت‌فوتبال استان گیلان، دیدار ملوان و فولاد را لغو کردند.

پس از چند ماه تعویق این دیدار به‌دلیل انجام سایر بازی‌های لیگ‌برتر و اردوهای تیم‌ملی، بالاخره از ساعت ۱۵:۳۰ امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیروس قایقران دیدار معوقه هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران میان تیم‌های ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان برگزار شد و در پایان انزلی‌چی‌ها با نتیجه ۳ بر یک از سد میهمان خوزستانی خود گذشتند.

برای ملوان "سینا شاه‌عباسی (گل‌به‌خودی، دقیقه ۳۷)، مهران احمدی (دقیقه ۴۳) و مجید عیدی (دقیقه ۶۰) گلزنی کردند و تک‌گل ملوان توسط حمید بوحمدان (دقیقه ۱+۴۵)" زده شد.

ملوان بندرانزلی با مازیار زارع پس از سه‌هفته، به دومین پیروزی خود در لیگ‌برتر رسید و با گرفتن سه‌امتیاز و صعود یک پله‌ای، در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و با سر و سامان‌دادن به وضعیتش پیش از تعطیلات، از قعر جدول جدا شد.

فولاد خوزستان نیز پس از اینکه جواد نکونام با پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی مواجه شد و به آن پاسخ منفی داد روزهای خوشی را پشت‌سر نمی‌گذارد و برای ششمین هفته متوالی رنگ پیروزی را ندید و همچنین متحمل دومین شکست پیاپی خود در لیگ‌برتر شد تا در رده دهم جدول بماند.

به گزارش ایمنا، تقابل امروز ملوان و فولاد، آخرین بازی لیگ‌برتر فوتبال ایران پیش از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و تا حدوداً دو ماه دیگر لیگ‌برتر ایران تعطیل است.

کد خبر 616489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.