عملیات آسفالت جاده دستگردان آغاز شد

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مطالبات اصلی شهروندان آسفالت جاده دستگردان، بین دو جاده ۷۵ متری رضوی و جاده سرخس(بولوار حر) بود که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شده و ظرف ۷۲ ساعت به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد فاطمه سلیمی با بیان اینکه شورای ششم نگاه ویژه‌ای نسبت به ورودی‌های شهر مشهد مقدس دارد، اظهار کرد: این فضاها به لحاظ فضای سبز و زیبایی بصری و … باید متناسب با شأن و جایگاه مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت باشد، شهرداران مناطق همچون منطقه‌های شش، ۱۰ و ۱۲ نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای ورودی شهر مشهد، جاده سرخس است، ادامه داد: در بازدیدهای میدانی و نشست‌های مردمی که با ساکنان این محدوده داشته‌ایم، یکی از مطالبات اصلی شهروندان آسفالت جاده دستگردان، بین دو جاده ۷۵ متری رضوی و جاده سرخس (بولوار حر) بود.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه این محدوده در نقطه انتهایی محدوده شهری قرار گرفته و خارج از حیطه اختیارات مدیریت شهری است، با تعاملات فرماندار، شورای شهر و شهرداری، پیگیری‌های مختلفی انجام شد و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده یاد شده هستیم.

سلیمی با بیان اینکه طول مسیر در دست اقدام برای آسفالت ۱.۷ کیلومتر است، تصریح کرد: برای این پروژه حدود ۲۵۰۰ تُن آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با پایداری شرایط جوی، ظرف سه روز این عملیات به اتمام برسد.

کد خبر 616469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.