اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌ها مثبت است، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز_ چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه، اظهار کرد: هدف از این بازدید اطلاع از میزان پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در سطح شهر است.

وی روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و از دست اندرکاران خواست تا روند تکمیل آنها را با تمام توان پیش برده تا تقدیم شهروندان شهر مبارکه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه تداوم این بازدیدها انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان ارتقا می‌بخشد، خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به انتظارات شهروندان از شورای شهر و شهرداری، باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

به گزارش ایمنا، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از پروژه‌های شهری مانند چمن مصنوعی محله هشت صفاییه، پارک محله‌ای درچه، سالن ورزشی محله شیخ آباد، سالن ورزشی محله سرارود، زمین چمن محله اسماعیل ترخان، تقاطع غیرهمسطح وحدت، بلوار وحدت بازدید کردند.

کد خبر 616458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.