کمیته تحکیم، عهده‌دار آموزش‌های بعد از ازدواج است

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه کمیته تحکیم، عهده‌دار آموزش‌های بعد از ازدواج است، گفت: تحکیم بنیان خانواده موضوعی بسیار اساسی و مهم در جامعه است و باید تمام دستگاه‌های متولی نسبت به برنامه‌ریزی در این حوزه توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر پارسائیان امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی و کمیته تحکیم وظیفه انجام آموزش‌های بعد از ازدواج، زوج‌های در معرض خطر و همچنین بچه‌ای طلاق را بر عهده دارند.

وی افزود: فعال شدن انجمن «بچه‌های طاقت» نیز در دستور کار قرار گرفت، این انجمن وظیفه دارد تا برای بچه‌های طلاق آموزش‌های مربوط به بعد از طلاق والدین همچنین مشاوره صورت می‌پذیرد.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز بهترین گلوگاه برای آموزش پیش از ازدواج است، قرار است جلسه‌ای با حضور این دو نهاد و بهزیستی برای آماده‌سازی بستر آموزش در کمیسیون خانواده برگزار شود.

وی کمیته تحکیم، عهده‌دار آموزش‌های بعد از ازدواج است، خاطرنشان کرد: تحکیم بنیان خانواده موضوعی بسیار اساسی و مهم در جامعه است و باید تمام دستگاه‌های متولی نسبت به برنامه‌ریزی در این حوزه توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر 616454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.