آمادگی مدیریت شهری یزد در مواجهه با بارندگی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از آمادگی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یزد درخصوص بارش‌های احتمالی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: بر اساس آمادگی و تجربه‌هایی که در بارش‌های گذشته ایجاد شد، شهرداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان در وسایل مورد نیاز مجهزتر شده‌اند، چاه‌های جذبی نیز در مناطق مختلف شهر احداث شد.

وی گفت: نیروهای شهرداری، مدیریت بحران و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی، به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم با تدبیر و لایروبی که در کانال‌ها و مسیل‌ها انجام گرفته است، نگرانی در زمینه بارش‌های پیش رو وجود ندارد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت تندگویان، گفت: شهید تندگویان یکی از شهدایی است که در دولت شهید رجایی به عنوان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت، چند ماه از مسئولیت وزرات وی نگذشته بود که در هنگام بازدید به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و ۱۱ سال در کشور عراق سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کرد و در همان اسارت‌گاه به شهادت رسید و پیکر این شهید به ایران منتقل شد، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را نیز گرامی می‌داریم.

کد خبر 616452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.