ابتکار عمل شهروندان شهرکردی در احداث بوستان علم‌الهدی

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: خلاقیت شهروندان خوش‌ذوق در احداث بوستان علم‌الهدی قابل تقدیر است و چه خوب بود اگر همه ما در قبال سرمایه‌ای که در اختیارمان قرار گرفته است، مسئولیت‌پذیر باشیم و با ابتکار عمل بتوانیم شهر زیباتری را برای خود بسازیم.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزگاری پارک علم‌الهدی بین قلوه‌سنگ‌های خشن و درهم و برهم گم شده بود، امروز به دست دو تن از شهروندان شهرکردی همان قلوه‌سنگ‌ها چهره جدیدی گرفته است که هر عابری را به خود جذب می‌کند.

وی افزود: این دو شهروند خلاق قلوه‌سنگ‌ها را به شکل احجام هندسی درآورده‌اند و دامن سبز پارک را از این سنگ‌ها پاک کرده‌اند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: خلاقیت شهروندان خوش‌ذوق قابل تقدیر است و چه خوب بود اگر همه ما در قبال سرمایه‌ای که در اختیارمان قرار گرفته است، مسئولیت‌پذیر باشیم و با ابتکار عمل بتوانیم شهر زیباتری را برای خود بسازیم.

نجفی تصریح کرد: با حضور و بازدید میدانی از این پارک از این دو شهروند خلاق تقدیر کردیم و از شهروندان درخواست داریم نسبت به محیط اطراف خود خلاقیت داشته باشند. تلاش داریم آماده‌سازی جاده تپه نورالشهدا با همکاری دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از این مکان معنوی برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی استفاده کنند.

نجفی با بیان اینکه شش هزار اصله نهال از سال گذشته در شهرک منظریه غرس شده است، گفت: جمع‌آوری زباله و حمل‌ونقل عمومی توسط شهرداری در شهرک منظریه انجام می‌شود و تفاهمنامه‌ای میان اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری شهرکرد و استانداری برای واگذاری شهرک منظریه به شهرداری تنظیم شده است.

کد خبر 616418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.