تردد خودروها در خیابان شیخ‌بهایی ممنوع می‌شود

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی با استفاده از بتن، با قطر ۱۰ سانتی‌متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متر در حال انجام است و از این پس شاهد تردد خودروها در این خیابان (حدفاصل چهارباغ عباسی تا کوچه هتل شیخ بهایی) نخواهیم بود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از کف‌سازی خیابان چهارباغ عباسی در حال حاضر چند پروژه محوری در راستای زیباسازی و فراهم آوردن محیطی آرام برای حضور خانواده‌ها در این مسیر در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر سه پروژه عمرانی از جمله زیرسازی کف خیابان شیخ بهایی، کف‌سازی خیابان عالم آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مناطق یک و سه در حال اجرا است که امیدواریم رضایت کسبه و شهروندان را فراهم کند.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به مشخصات سه پروژه عمرانی شاخص چهارباغ، گفت: پروژه زیرسازی کف خیابان شیخ بهایی که به طول حدود ۶۰ متر و عرض ۷۰ متر در حال اجرا است، البته با توجه به اینکه در حال حاضر رودخانه زاینده‌رود از نعمت آب کم‌بهره است، سعی کردیم در پروژه‌های عمرانی با طراحی و اجرای آب‌نماها، زمینه نشاط شهروندان را فراهم کنیم.

مدیر پروژه چهارباغ ادامه داد: در پروژه خیابان شیخ بهایی یک آب‌نما به طول ۲۹ و عرض یک متر و یک حوض مدرن به صورت مربع به طول و عرض دو متر در این خیابان احداث می‌شود.

سمیعی افزود: زیرسازی کف خیابان شیخ بهایی با استفاده از بتن به قطر تقریبی ۱۰ سانتی متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی متر انجام شده است که از شاخصه‌های این پروژه محسوب می‌شود و از این پس شاهد تردد خودروها حدفاصل چهارباغ عباسی تا کوچه هتل شیخ بهایی نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه کف‌سازی خیابان شهید عالم آرا به طول ۲۱۰ متر تا خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی نیز در حال انجام است و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این پروژه از این جهت که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کسبه در آن فعالیت می‌کنند، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا تلاش کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به اتمام برسانیم.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خاطرنشان کرد: این خیابان به طول ۲۱۰ متر است که در آن از سنگ‌های مربعی جدید ۴۰ سانتی متری استفاده شده است؛ همچنین احداث سه پل بتنی، زیباسازی مادی در قالب مرمت نیز در حال انجام است که برای ایمنی و حفاظت شهروندان مقرر شده است این پروژه تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه شاخص دیگری که از نقاط بی‌دفاع شهری قلمداد می‌شود، پروژه پارک شهید رجایی پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ عباسی است که در حال حاضر این پروژه به طول ۲۴۵ و عرض هفت متر آغاز شده است تا بتواند مکانی بسیار مناسب برای برگزاری مراسم و نمایشگاه‌های شهری شود و شهروندان بتوانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند.

کد خبر 616409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.