سازمان پسماند اصفهان به شهروندان مسئول جایزه می‌دهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در راستای مباحث آموزشی در حوزه مدیریت پسماند پویش بزرگ «شهر زندگی، شهروند مسئول» در حال اجرا است که در ذیل این پویش برنامه «بازیار» اجرا می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مباحث آموزشی در حوزه مدیریت پسماند، پویش بزرگی با عنوان «شهر زندگی، شهروند مسئول» در حال اجرا است که در ذیل این پویش برنامه «بازیار» در حال اجرا است که در این راستا ۲۵ برنامه آموزشی با ۳۳۰۰ نفر مخاطب و ۵۲۰۰ نفرساعت مباحث آموزشی توسط سازمان مدیریت پسماند در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه دوم سال جاری ۲۵ برنامه آموزشی توسط سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، افزود: از این موارد می‌توان به ویژه‌برنامه روز بدون پلاستیک اشاره کرد که در این راستا کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر توزیع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در راستای مباحث آموزشی در حوزه مدیریت پسماند پویش بزرگ «شهر زندگی، شهروند مسئول» در حال اجرا است، ادامه داد: در برنامه بازیار که ذیل پویش «شهر زندگی، شهروند مسئول» در حال اجرا است، مشخصات شهروندانی که به ایستگاه‌های دریافت پسماند خشک مراجعه می‌کنند، دریافت می‌شود و طی بازه زمانی سه ماهه قرعه‌کشی‌هایی انجام و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: جشن بزرگی روز بیست‌وپنجم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد تا از شهروندانی که بیشترین مشارکت را در تحویل پسماند خشک داشتند تقدیر و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا شود.

کد خبر 616404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.