تدوین ۲۰۰۰ برنامه در تبریز برای ارتقای کارکردهای اجتماعی

شهردار تبریز گفت: رویکرد شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ پررنگ کردن کارکرد اجتماعی در کنار وظایف خدماتی این نهاد است؛ از این‌رو دو هزار برنامه برای ارتقای کارکردهای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: برای اولین بار در شهرداری تبریز پیوست کارکردهای اجتماعی با بیش از دو هزار برنامه تدوین شده است.

وی ادامه داد: رویکرد جدید شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ پررنگ کردن کارکرد اجتماعی مجموعه است، زیرا شهرداری تنها یک نهاد خدماتی صرف نیست.

شهردار تبریز با بیان اینکه توسعه اساسی کلان‌شهرها با مشارکت و همراهی شهروندان امکان‌پذیر است، گفت: پایه اصلی توسعه شهر مشارکت فعال و همراهی شهروندان است و حتی مطالبات مردمی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مؤثر است.

وی افزود: در زمینه رویکردهای اجتماعی، دغدغه ورزش شهر را نیز داریم و اگر آمار آسیب‌های اجتماعی در سه ماه اول سال استخراج شود، متوجه تأثیر مستقیم ورزش بر میزان آسیب‌های اجتماعی می‌شویم.

هوشیار با بیان اینکه به دنبال ایجاد انگیزه برای جوانان هستیم، گفت: هدف اصلی ما آموزش، استعدادیابی و توسعه ورزش‌های همگانی است و اگر از بین نوجوانان و جوانان استعدادی پیدا شد، از او حمایت کنیم.

وی ادامه داد: برنامه ما در سال آینده ایجاد مجموعه‌های ورزشی در ۱۶ محله کم‌برخوردار جهت ساماندهی و آموزش کودکان و نوجوانان بر اساس رویکردهای اجتماعی است.

کد خبر 616359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.