۶۷ زمین چمن مصنوعی در بندرعباس بازوی قدرتمند برای ورزش است

شهردار بندرعباس از احداث سالن ورزشی ویژه بانوان خبر داد و گفت: در راستای توسعه ورزش بانوان تا یکسال آینده سالن ورزشی ویژه بانوان این شهر احداث می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در پنجاه‌وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه ورزش از ارکان اصلی رشد و توسعه جسم و روح است، اظهار کرد: توسعه ورزش باعث افزایش روحیه سلامت عمومی و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی افزود: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی باعث تحرک، نشاط و پویایی در جامعه می‌شود و مجموعه مدیریت شهری، حمایت از ورزش را در دستور کار خود قرار داده است و شهرداری بندرعباس آمادگی دارد که جهت ایجاد فضاهای ورزشی مورد نیاز در شهر با اداره ورزش و جوانان همکاری و تعامل داشته باشد.

شهردار بندرعباس ادامه داد: ۶۷ زمین چمن مصنوعی در شهر احداث شده است و سال‌جاری نیز در راستای عدالت محوری برنامه‌هایی برای احداث زمین چمن مصنوعی در شهر بندرعباس به‌ویژه شهرک پیامبر اعظم (ص) در دستور کار مجموعه شهرداری بندرعباس قرار دارد.

وی تصریح کرد: قرار است با همکاری هیئت همگانی برنامه‌هایی برای شهروندان اجرا کنیم و در سطح محلات برنامه‌هایی همچون پیاده‌روی صبحگاهی، برگزاری ایستگاه‌های ورزشی اجرا شود و در بوستان‌ها نیز در حوزه همگانی کار کنیم.

نوبانی با بیان اینکه شهرداری بازوی قدرتمندی برای ورزش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مالکیت زمین چمن تختی مربوط به شهرداری است و وجود ۶۷ زمین چمن مصنوعی در شهر بندرعباس به عنوان یک بازوی قدرتمند برای ورزش است و اگر قرار باشد تیم‌های شهرداری یا کارکنان این مجموعه از زمین چمن تختی استفاده کنند، باید هزینه‌های هنگفتی پرداخت کنند، لذا می‌طلبد تفاهم‌نامه ای با سازمان ورزش و جوانان استان در راستای خدمات به کارکنان و تیم‌های شهرداری ارائه شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری دو مجموعه شهرداری و اداره ورزش و جوانان شاهد ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و شکوفایی ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش باشیم.

کد خبر 616339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.