یوم‌الله ۱۳ آبان؛ تجلی مبارزه با استکبار جهانی

شهردار سمنان گفت: شهرداری نسبت به ایجاد غرفه ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت تبیین روز سیزدهم آبان، برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی، فضاسازی محیطی و تأمین وسایل حمل‌ونقل عمومی به صورت رایگان اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان با اشاره به اهمیت این روز تاریخی و رویدادهای آن، اظهار کرد: شهروندان ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر سمنان امسال با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان، بار دیگر روح استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی افزود: شهرداری سمنان نسبت به ایجاد غرفه ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت تبیین این روز مهم، برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی، فضاسازی محیطی و تأمین وسایل حمل‌ونقل عمومی به صورت رایگان برای شهروندان اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرداری سمنان با حضور شهردار، معاونان و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری و با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسات شهید بابایی برگزار شد.

مسیر راهپیمایی در شهر سمنان از میدان امام رضا (ع) تا میدان استاندارد و سپس مصلای بزرگ شهر خواهد بود.

کد خبر 616318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.