آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات دامدار کارت در اصفهان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان آنکه تا تاریخ دهم آبان ماه مبلغ ۱,۰۶۹ میلیارد تومان تسهیلات در قالب دامدار کارت به فعالان دام و طیور استان اصفهان پرداخت‌ شده است، گفت: اصفهان رتبه نخست را در دریافت این تسهیلات داشته است.

امید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنااظهار کرد :۱۰ هزار و۴۹۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان به بانک معرفی شده‌اند که از میان آن‌ها پنج هزار و ۸۶۵ واحد دام و طیور در قالب دامدار کارت و مرغدار کارت تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

وی یادآور شد: آن تعداد که موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند دلایلی چون مشکلات بانکی، وجود پرونده داشته‌اند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: اصفهان با فاصله‌ای نسبت به استان‌های دیگر، رتبه اول را در پرداخت تسهیلات دامدار کارت به خود اختصاص داده است.

شریفی افزود: همان طور که رتبه نخست را هم در تولیدات دام و لبنیات دارد به همین نسبت استقبال فعالان از دریافت این تسهیلات زیاد بوده است.

وی با بیان آنکه تا تاریخ دهم آبان ماه مبلغ ۱,۰۶۹ میلیارد تومان تسهیلات در قالب دامدار کارت به فعالان دام و طیور استان اصفهان پرداخت شده است، گفت: اصفهان رتبه نخست را در دریافت این تسهیلات داشته است.

کد خبر 616291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.