خرید تتر و دوج کوین در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ، صرافکس

صرافی ارز دیجیتال چیست و معیارهایی که باید برای یک صرافی معتبر در نظر بگیریم چیست؟ آیا تا حالا سابقه کار با صرافی های ارز دیجیتال داشته اید؟

در این بخش می‌خواهیم درباره صرافی ارز دیجیتال صرافکس و به صورت کلی معیارهای صرافی های ارز دیجیتال صحبت کنیم. اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید یا اینکه می‌خواهید تا اطلاعات جامع‌تری درباره صرافی های ارز دیجیتال و نحوه خرید رمز ارزها مثل خرید تتر، به دست آورید، این مقاله را حتما تا انتها مطالعه کنید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که نرم افزار آن تحت وب یا اپلیکیشن است و به کسانی که در آن عضو هستند، این امکان را می دهد تا به شکل آنلاین در صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش انجام دهند. به صورت ساده می‌توان گفت که در صرافی ارز دیجیتال می‌توانید با پول فیزیکی یا ارز دیجیتال در آن به مبادله بپردازند.

در این میان صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد که شما در آنها بدون واسطه به خرید و فروش ارز می‌پردازید که به آن معامله همتا به همتا می‌گویند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال رو دارید، یکی از صرافی های ارز دیجیتال که برای این کار مناسب است را می‌توان صرافی ارز دیجیتال صرافکس دانست.

اگر بخواهیم تعریفی به زبان ساده از مبحث صرافی ارز دیجیتال چیست داشته باشیم؛ می‌توانیم بگویم که صرافی ارز دیجیتال یک بستر برای مبادله ارزهای دیجیتال با یکدیگر یا پول های واقعی است. یعنی صرافی ارز دیجیتال مانند یک واسطه بین خریدار و فروشنده قرار می گیرد و در ازای هر معامله موفق کارمزد دریافت می‌کند.

امروزه برای ثبت‌نام یا انجام معامله در صرافی ارز دیجیتال، نیاز به حضور فیزیکی در دفتر آنها نیست و تمام فرایند احراز هویت از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود.

معرفی صرافی ارز دیجیتال صرافکس

صرافی صرافکس را می‌توان یکی از نوآورترین صرافی‌ های ارز دیجیتال ایرانی دانست که با راه اندازی امکانات مختلفی سعی بر تغییر وضعیت فعلی و ساکن در میان صرافی‌ها است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی سریع، بستری ایمن برای تبادلات رمزارزها باشد.

صرافکس، یک بستر آنلاین برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. این صرافی به‌عنوان واسطه میان خریداران و فروشندگان در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و کاربران در صرافکس با ارائه نرخ خرید و فروش موردنظر خود با سایر کاربران اقدام به فعالیت می‌کنند.

خرید تتر و دوج کوین در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ، صرافکس

با بررسی بخش ارزها در سایت صرافی صرافکس، شما این توانایی را دارید که از قیمت‌ لحظه‌ای ارزهای دیجیتال معتبر و محبوب در سطح جهان که در صرافکس عرضه شده‌اند نیز خبردار شوید. در ضمن قیمت‌ها در صرافی صرافکس به صورت لحظه‌ای و بر پایه بازار دلاری (تتر) و تومانی قابل مشاهده و بررسی است.

یکی از نکات دیگر صرافکس بومی بودن آن است که سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش به سهولت انجام می‌پذیرد که دلیل این اتفاق ریسک تحریم کاربران ، بلوکه شدن حساب و حتی از دست رفتن دارایی‌ کاربران ایرانی در صرافی های خارجی است. صرافکس نیز در همین راستا بستری امن جهت تبادل رمز ارزها بر بستر بلاک چین و در عین حال در امان ماندن از خطر تحریم آمریکا به وجود آورده تا امنیت دارایی‌ شما را تضمین کند.

و در آخر صرافی ارز دیجیتال صرافکس با استفاده از پیشرفته ترین روش ها و پروتکل های امنیتی سعی دارد تا از اطلاعات کاربران به صورت کامل حفاظت کند و بدین منظور بر روی حساب های خود قابلیت Authenticator که از طریق نرم افزارهای مختلف همچون Google Authenticator ، Microsoft Authenticator و غیره، قابل فعال سازی است را ارائه می‌کند تا ورود و خروج کاربران با نهایت امنیت اتفاق بیفتد

همچنین در صرافکس تمام فعالیت های حیاتی همچون برداشت نقدی یا ارزی از حساب کاربری را با این ترفند ایمن کرده است.

آموزش خرید تتر در صرافکس

تتر با نماد USDT، یکی از استیبل کوین های معروف بازار ارزهای دیجیتال است که قیمت آن همواره ثابت بوده و 1 دلار است. سرمایه گذاران و به خصوص تریدرها، در شرایط بحرانی بازار، اقدام به خرید تتر می کنند. به طور مثال در زمان هایی که بازار نزولی است، سرمایه گذاران دارایی های خود را به تتر تبدیل کرده تا از ضرر کردن در امان بمانند.

در زمانی که نوسانات بازار شدید است، در برخی از صرافی ها ایرانی امکان خرید و فروش تتر به صورت فوری وجود ندارد؛ اما در صرافکس، در هر لحظه می توانید اقدام به فروش و خرید تتر کنید. شما می توانید در صرافکس، پس از احراز هویت و ثبت نام، به صورت فوری اقدام به خرید تتر کنید.

لازم به ذکر است در صرافی های ارز دیجیتال خارجی، امکان خرید فوری تتر وجود دارد؛ اما متاسفانه به دلیل تحریم ها و سخت شدن فعالیت در این نوع از صرافی ها، فعالیت در آن ها پیشنهاد نمی شود؛ زیرا ممکن حساب شما در نهایت پس از مدتی فعالیت، بسته شود.

خرید تتر و دوج کوین در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ، صرافکس

قیمت دوج کوین در صرافکس

دوج کوین با نماد DOGE یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال بازار است. این ارز در سال های اخیر رشد قابل توجه ای داشته است و هم اکنون یکی از 10 ارز برتر بازار است. قیمت دوج کوین به دلیل اخبارهای حول این ارز و توییت های ایلان ماسک، نوسانات زیادی دارد. مدیرعامل تسلا و صاحب جدید توییتر یعنی ایلان ماسک، یکی از طرفداران دوج کوین است. ماسک همواره با توییت های خود، تاثیر بسزایی در نوسات قیمت دوج کوین ایجاد می کند.

در صرافکس شما می توانید به صورت لحظه ای قیمت دوج کوین را مشاهده کنید و با کمک نمودار و چارت قیمتی و مشاهده تاریخچه قیمتی آن، به تحلیل و بررسی این ارز بپردازید. لازم به ذکر است پس از رویداد مرج اتریوم، دوج کوین توانست در جایگاه دوم اثبات کار قرار بگیرد که تاثیر مثبتی روی قیمت دوج کوین داشت.

تحریم خطری جدی برای کاربران ایرانی

در سال ۲۰۱۸ و پس از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران که به دلیل مراودات هسته‌ای با ابرقدرت‌های جهان به حالت تعلیق درآمده بود، موج جدیدی از تحریم ها و فشارها بر کاربران ایرانی ایجاد شد که صرافی ارز دیجیتال بایننس به عنوان بزرگترین صرافی جهان شروع کننده آن بود.

طبق قوانین جدید تمام کاربران باید احراز هویت خود را به سطح KYC برسانند (که برای کاربران ایرانی این امکان وجود ندارد) تا هرگونه فعالیت از کشورهایی که طبق قوانین خزانه داری آمریکا در لیست تحریم وجود دارند، قطع شود.

در این صورت هر شخصی از این دستورالعمل تخطی کند، حساب کاربری آن مسدود و دارایی آن شخص بلوکه می‌شود؛ پس از این اتفاق صرافی های ارز دیجیتال که در رتبه های دیگر از نظر حجم معاملات وجود داشتند نیز تک به تک در قوانین خود ممنوعیت فعالیت کشورهای تحت تحریم را قرار دادند.

اما این اتفاق به دلیل اینکه ماهیت بلاک چین تحریم پذیر نیست، صرافی های ارز دیجیتال در داخل کشور به وجود آمدند تا نیاز سرمایه‌گذاران و معامله گران داخلی را بر طرف کنند که در اوایل کار امکانات این صرافی‌ها با صرافی‌های بزرگ قابل قیاس نبود اما پس از گذشت زمان، صرافی های ارز دیجیتال ایرانی مانند صرافکس (https://sarrafex.com) با افزودن امکانات جدید و به‌روز و همچنین انتشار تحلیل های کارشناسی شده و حرفه ای مثل تحلیل بیت کوین و تحلیل اتریوم، فضا را برای ایرانیانی که قصد فعالیت در این حوزه دارند سهولت بخشیدند و صرافکس به عنوان بستری امن برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال برای خدمت‌رسانی به کاربران ایرانی شروع به کار کرد تا نیاز ایرانیان را نسبت به این خلع تامین کند.

کد خبر 616280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.