مسیگر در جمع کاپیتان‌های ۸ تیم حاضر در جام

کاپیتان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران در جمع کاپیتان‌های هشت‌تیم مسابقات بین‌قاره‌ای قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معرفی کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال‌ساحلی شرکت‌کننده در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات، امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_، توسط سازمان جهانی فوتبال‌ساحلی در پالم‌تاور جمیرا (جزیره‌نخل) دبی برگزار شد.

در این مراسم، مسلم مسیگر بازیکن باتجربه و خوش‌تکنیک تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران در کنار کاپیتان‌های سایر تیم‌های ملی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

گفتنی است در این مراسم به‌غیر از مسیگر، کاپیتان تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا، پاراگوئه، ژاپن، آمریکا، امارات و عربستان، حضور داشتند و با یکدیگر خوش‌وبش کردند.

مسلم مسیگر، کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران پس از این مراسم در گفت‌وگویی، اظهار کرد: قبل از اعزام به دبی، اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم که از نظر آب و هوایی نزدیک به دبی بود.

وی درخصوص زمین بازی و نخستین رقیب ایران، افزود: ماسه زمین کایت‌بیچ در دبی ما را سورپرایز کرد، چراکه حداقل طی ۱۰ سال اخیر چنین ماسه‌ای ندیده بودیم، به‌نظر کمی سنگین‌تر از ماسه‌های قبلی است؛ بازی نخست تورنمنت نیز بسیار مهم است و باید آن را ببریم.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی در نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای، ساعت ۱۹:۳۰ امروز به‌وقت تهران به‌مصاف تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی پاراگوئه می‌رود.

کد خبر 616258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.