ویژگی قابل‌توجه سرفیس Duo چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به‌روزرسانی اندروید 12L سرفیس Duo امکان استفاده از حالت دسکتاپ را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آپدیت اندروید 12L که اخیراً برای سرفیس Duo و سرفیس Duo 2 منتشر شده است قابلیت‌های مختلفی مانند تصاویر زمینه جدید، تغییرات ظاهری، منوی قلم جدید و غیره را در اختیار دارندگان این دو دستگاه قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذاب و جدیدی که با این آپدیت به سرفیس Duo اضافه شده است به شما اجازه می‌دهد از طریق برنامه Remote Desktop Program یا RDP از دستگاه خود برای دسترسی به رایانه شخصی ویندوزی استفاده کنید.

ویدئویی درمورد ویژگی حالت دسکتاپ به‌روزرسانی اندروید 12L برای سرفیس Duo و Duo 2 به اشتراک گذاشته است و در آن به روش کارکرد قابلیت مذکور اشاره می‌کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید قابلیت حالت دسکتاپ به طور عادی در دسترس نیست زیرا فعلاً در حالت توسعه‌دهندگان قرار دارد.

با توجه به مطالب ارائه شده، پس از فعال کردن Forced Desktop Mode و اتصال دستگاه داک، هیچ تغییری در سرفیس Duo مشاهده نخواهید کرد. در این حالت، نمایشگر رایانه نماد برنامه RDP را نشان می‌دهد که می‌توانید روی آن کلیک کنید. انجام این کار به شما اجازه می‌دهد به رایانه شخصی ویندوزی موجود در شبکه یا فضای ابری متصل شوید.

کد خبر 616248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.