ستاره سابق بارسلونا در راه لیگ آمریکا

لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا پس از حضور کوتاه مدت در تیم ناسیونال اروگوئه، از این تیم جدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس سوارز با باشگاه ناسیونال خداحافظی کرد و احتمالاً در انتقالی آزاد، به لیگ MLS آمریکا بپیوندد.

این مهاجم ۳۵ ساله در حالی دومین دوره بازی در زادگاهش اروگوئه را به پایان رسانده است که با یک قهرمانی دیگر در آمریکای جنوبی همراه بود. او با زدن دو گل در جریان پیروزی چهار بر یک مقابل لیورپول مونته ویدئو، مثل همیشه نمایشی چشم‌نواز ارائه داد و با توجه به اینکه گفته می‌شود لس آنجلس گلکسی یکی از باشگاه‌های خواهان او است، معتقد است که تصمیم درستی را در ماه ژوئیه گرفته است تا کشورش را ترک کند.

سوارز درخصوص حضورش در ناسیونال گفت: از اینکه قدم درستی برداشتم و از این لحظه لذت بردم، راضی هستم. خوشحالم که داستانم در اروگوئه را اینگونه به پایان می‌رسانم. احساس خوشحالی و غرور دارم که تصمیم درستی گرفته‌ام. همیشه در مورد اینکه آیا قدم درستی برداشته‌ایم یا خیر، شک و تردید ایجاد می‌شود، اما جشن گرفتن در کنار مردم و خانواده باارزش‌ترین اتفاق است.

وی افزود: بسیار سپاسگزارم، چراکه به خاطر آنها [هواداران] به زادگاهم برگشتم، در کنار آنها لذت بردم و دیگر هیچ کلمه‌ای برای قدردانی از هواداران به ذهنم نمی‌رسد، جز اینکه آن را با تلاشم در زمین نشان دهم، نه تنها هواداران ناسیونال، بلکه هواداران فوتبال اروگوئه از داشتن بازیکنی که در اروپا بازی کرده است و با این ذهنیت هنوز بازی می‌کند، لذت بردند، از زمانی که وارد اروگوئه شدم تا امروز که می‌روم همه چیز عالی بود و من واقعاً ممنونم.»

سوارز در ۱۶ بازی برای ناسیونال هشت گل به ثمر رساند و پس از گذراندن مدتی در اروپا با آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، بازگشت به مونته ویدئو (پایتخت کشور اروگوئه) جزو برنامه‌های او بود.

حضور در جام‌جهانی قطر در دستور کار سوارز است، اما باید تصمیم بزرگی در مورد آینده فوتبال باشگاهی او نیز گرفته شود، هرچند خود ال‌پیستولرو هنوز در خصوص رفتن به آمریکا برای حضور در لیگ MLS، فکر می‌کند.

کد خبر 616233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.