مشارکت ذی‌نفعان در بازنگری برنامه ۱۴۰۵ اولویت مهم مدیریت شهری است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: مشارکت ذی‌نفعان در مدیریت شهری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، لذا به دنبال واژگان زیبا نیستیم، بلکه به دنبال واژگانی هستیم که مشارکت همگانی را تحقق ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز_ سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در دومین جلسه کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵، اظهار کرد: این جلسه با هدف بازنگری، تدقیق و تکمیل برنامه اصفهان ۱۴۰۵ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ساختار بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵ در قالب سه کمیته اصلی (پیشران، پشتیبان و تخصصی) برنامه‌ریزی شده است، افزود: محوریت کمیته‌های پیشران، معاونت‌های تخصصی شهرداری است و در این راستا امروز کمیته پیشران معاونت خدمات شهری با حضور ذی‌نفعان و نخبگان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در این سلسله جلسات، ابتدا قرار است شبکه مسائل در حوزه کارکردی معاونت خدمات شهری در قالب چهار گروه ایمنی و مدیریت بحران، ساماندهی مشاغل شهری، زیباسازی و محیط زیست با هم‌اندیشی و تبادل نظر ذی‌نفعان استخراج شود؛ سپس در پی یافتن مناسب‌ترین راهکار برای حل شبکه مسائل خواهیم بود.

ابراهیمی ادامه داد: در نخستین سطح برنامه راهبردی ۱۴۰۵، ابتدا مجموعه مسائل و راهکارها را در نظر می‌گیریم و در مرحله بعدی که سطح عملیاتی است، متناسب با اهداف پروژه‌ها، اقدامات و عملیات‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که تمام ذی‌نفعان مرتبط با موضوع را به منظور هم‌اندیشی و مشارکت فکری دور هم جمع کنیم تا به یک همسویی و همگرایی در سطح ستاد دست یابیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: مشارکت ذی‌نفعان برای مدیریت شهری در اولویت برنامه‌های شهری قرار دارد، به دنبال واژگان زیبا نیستیم، بلکه به دنبال واژگانی هستیم که مشارکت همگانی را تحقق ببخشد.

ابراهیمی افزود: قطعاً چنین جلساتی به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری در چند سال آینده، آغاز شده است که لازمه موفقیت آن همسویی و همگرایی تمام ذی‌نفعان است.

کد خبر 616232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.