شناسایی شبکه مسائل شهری با کمک نخبگان شهر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به تشکیل چهار کارگروه مرتبط با کمیته‌های پیشران معاونت خدمات شهری، گفت: انتظار می‌رود با کمک نخبگان شهر، شبکه مسائل شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز_ سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در دومین جلسه کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵، اظهار کرد: کمیته پیشران معاونت خدمات شهری با حضور همه ذی‌نفعان مشتمل بر نخبگان مدیریت شهری به صورت کارگروه برگزار می‌شود.

وی افزود: نخبگان و ذی‌نفعان مدیریت شهری باید به این سلسله جلسات بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵ اصفهان به طرز صحیح بنگرند و آن را یک کار لوکس در نظر نگیرند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز چهار گروه مهم مرتبط با معاونت خدمات شهری از جمله «ایمنی و بحران»، «ساماندهی مشاغل شهری»، «محیط زیست» و «زیباسازی» تشکیل شده است و نخبگان مدیریت شهری با حضور در این کارگروه‌ها بر اساس مدل‌های اتاق فکری عمل می‌کنند.

بقایی با بیان اینکه نخبگان و خبرگان مدیریت شهری با ارائه مشکل و تشریح آن به دنبال یافتن راهکار مناسب خواهند بود، تاکید کرد: یافتن مشکل اصلی در حوزه‌های عملکردی معاونت خدمات شهری بسیار حائز اهمیت و از مزیت‌های این جلسات است.

وی گفت: انتظار می‌رود با به‌کارگیری روش تحلیل لایه‌ای علت‌ها، شبکه مسائل شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری تکمیل و علت‌ها و راهکارهای اجرایی جهت رفع مسائل شناسایی شود.

کد خبر 616230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.